"am I wrong?"

tjeniksen! ledsen att det inte kom upp något kapitel igår men min klocka har flippat lite. 
asså den kroppsliga... i Spaninen åt vi middag vid tidigast 9 på kvällen vilket får mig att tro att klockan är runt 6 när den egentligen är 9 vilket gjorde att det blev väldigt sent. dessutom fastnade jag i läsning.. heheheh, shame on me! så jag är ledsen för det! 
 
men jag ska se till att det blir klart ikväll, det är inte speciellt mycket kvar o det borde gå fortare att skriva på datorn o inte förhand. =) så kika in senare ikväll! BYE LOVELY! ♥
 
 
UPDATE 21.06 - det kommer definitivt komma upp ett kapitel ikväll. inom timmen skulle jag gissa. 
 
 

Skriven av: JBIEBZNOVELL

länkbyte? :)

Svar: vad för slags länkbyte? =)
Linn Halldin

2013-07-26 @ 17:37:54
URL: http://jbiebznovell.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback