"how do I live?"

shoooo bräääääh på er, godingar! ♥
det kom några frågor under kapitel 87 o jag tänkte svara på dem lite snabbt. =)
 
 
Svar: halloj! jag har kik - LinnHalldin. =) ingen ska tveka på att kontakta mig om de undrar något, det står massa sådan info i menyn. tack o kram. 
 
 
 
Svar: aw, tack så mycket! <3 fast det är ju inte roligt att du grät men... ja.. hahahah. tack! yes, they do indeed. =D ehm... jo, här kommer det ju om den här läsarträffen. jag läste att det var några som var intresserade bland kommentarerna men det måste nog vara ett större antal om det blir av. xP 
ledsen, men då skulle den äga rum i Stockholm eftersom jag bor här. (eller vid Nynäshamn..) men ni förstår. 
 
såååå... borde jag kanske skapa en facebooksida där sådant här diskuteras... hm... =/ aja, jag får fundera på saken. men om det är fler som är intresserade på en läsarträff. LÄMNA EN KOMMENTAR! 
 
 
FORTSÄTT GÄRNA LÄMNA KOMMENTARER PÅ KAPITEL 87, VAD TYCKTE NI? PUSS&KRAM. LOVE TO YOU ALL! ♥

Skriven av: Hanna :)

jag skulle vilja gå på en läsarträff ungefär i stockholm eftersom att jag bor i västerås :)

2013-06-29 @ 16:24:10
URL: http://www.quotev.com/26699338
Skriven av: LMSSY

Vill du ha länkbyte? Svara på min blogg :)

2013-07-01 @ 12:46:45
URL: http://lmssy.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback