"tired of listening to the sound of my tears"

HAAAALLLLAAA! 
så det kom inte upp något kapitel igår eftersom jag var hos min kompis som fyllde 17 år igår! 
whhööp whhööp, så grattis till henne! hade en super mysig kväll. =D 
 
men jag tänkte i alla fall fortsätta skriva på kapitlet samt plugga lite spanska... -.- (satans språk.. ledsen till er som kommer från Spanien eller annat spansk talande land.. men det är bara en personlig åsikt) 
så fortsätt lämna kommentarer på förra kapitlet under. ↓↓↓ DÖÖH IT! ;) 
 
PUSS&KRAM. ♥

Skriven av: biebersfru

vill ha länkbyte nu! ska skriva på min blogg nu ska ha i inlägg och meny

Svar: okej, jag får göra det imorgon eftersom jag måste gå o lägga mig nu om jag ska orka upp till skolan imorgon! xP kramis.
Linn Halldin

2013-06-02 @ 17:40:09
URL: http://justinnovell.devote.se
Skriven av: Anonym

Allså hur kommer det sig att (justin novells) har mera läsar en du!?? allså du srver 1000000gg bättre än henne liksom det går inte in i mitt huvud!?? Hhaha inget hat mot den bloggen (min åskit)allså har läst hennes novell dmen tycker du skriver mycket bättre,Allså du borde ha lika stor blogg som typ (biebers,jssmn eller biebertime) ärligt din blogg borde vara stört liksom WOOW DU ÄR BÄST <3

Svar: åh herregud... TACK SÅ MYCKET! =D såklart vore det roligt att ha så mycket läsare men det kommer väl med tiden. ;) det betyder hur mycket som helst för mig att du känner såhär. TACK! <33 DU är bäst.
Linn Halldin

2013-06-02 @ 17:49:57

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback