"what are you doin' later tonight?"

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA! hoppas ni har en trevlig kväll allihopa.. =D

ehm.. jag har inte börjat skriva på nästa kapitel eftersom jag var i stan igår o idag har jag varit upptagen. =) men jag gissar att de flesta är upptagna idag.
men jag kanske ska börja skriva om jag får tid senare ikväll annars imorgon.

 

UPDATE 23.50.

okej, så jag ändrade lite i slutet på förra kapitlet, det är absolut inte mycket... men jag kände bara att det där med att hon blev alldeles generad... det är inte riktigt Penny, det är inte hon. hon blir inte störd utav sådana där saker så därför har jag ändrat lite. =) 


PUSS&KRAM.


Skriven av: Alexandra

jag har tagit upp en så sjukt viktig sak i min blogg som jag vill ska nå ut till så många som helst. Så om du vill kika in och läsa och kanske tipsa någon om inlägget så är du guld värd.

http://joas.webblogg.se/2013/june/imperfections.html#comment


Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback