"you could see it from afar"

haaaaalllla! okej.. så jag har haft en jätte slapp dag idag där jag inte gjort något i stort sett. 
men tyvärr betyder inte det att jag har skrivit på nästa kapitel... jag har faktiskt inte ens börjat ännu.
LEDSEN! men jag ska sätta mig imorgon. lovar! 
 
PUSS&KRAM. ♥

Skriven av: Erika

Tjabba, asså ag tänkte bara säga att det är ju inte jätteofta du skriver såna här inlägg som liksom handlar om dig själv osv. bara lite under kapitlen och sen när du säger när kapitlen kommer osont. Men jag måste bara säga att du verkar ha en sjukt go personlighet, har tänkt på de ett tag nu och ville liksom bara säga det, även fast bloggen verkligen inte är privat så verkar du juasgo, och du skriver sukt bra också för den delen! Japp så ha de bra skumbanan eller nåt :)

Svar: nej, vad gullig du är. tack så mycket. roligt att jag verkar som en trevlig person även fast det bara är genom texter. hahahahah... det är skönt att veta. xP ehehhe. tack! kram.
Linn Halldin

2013-06-24 @ 23:18:24
Skriven av: Alexandra

En liten fråga bara, när ska Justin berätta för Penny att hon var gravid men fick missfall pga bilkrachen (stav)? Eller vet hon redan om det? Eller? Har jag missat något? Haha xD

Svar: nej, du har inte missat något. =) det kommer, jag lovar. vänta o se bara. xP kram.
Linn Halldin

2013-06-24 @ 23:31:56

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback