"because of yoooooou-aaaaaah!"

YEAH ROBIN ÄR VINNAREN! jag har inte alls följt Melodifestivalen ville bara se finalen. 
tyckte personligen låten var hur grym som helst o älskade att han vann. kanske har vi chansen att vinna ännu en gång. =D TÄNK VAD COOLT DET VORE! 
 
ehm... jag har inte hunnit skriva jätte mycket men lite... ska nog se på film med familjen nu. måste ta lite paus från datorn ett tag, spenderar alldeles för mkt tid vid den o jag känner mig alldeles snurrig. inte bra hörrni. så just nu skriver jag på papper. =) 
 
PUSS&KRAM! 
 
 

Skriven av: Anonym

http://thedesigndetails.blogg.se/
Kolla skulle gärna behöva skriv tips !

2013-03-09 @ 23:24:50
Skriven av: Anonym

Jag tyckte att yohio skulle vinna men Robin e oxå bra

2013-03-10 @ 17:37:34
Skriven av: Anonym

Stolt hässleholmare !

2013-03-11 @ 14:36:20

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback