"I got a bad boy, I must admit it"

halloj! 
tänkte i stort säga att jag tänkte börja skriva på nästa kapitel idag. har dock lite svenska att skriva. 
snart börjar nämligen nationella prov... -.- trodde det var över för alla framtid! MEN tydligen så har man den i ettan och trean oxå... *SUCK!*
men vad kan man göra lixom? inget.. så därför kanske det kommer att problematisera uppdateringen lite. dock börjar de inte förrän efter påsklovet så fram till dess är det ju lugnt. =) 
 
men håll utskik! PUSS&KRAM. ♥
 
btw, Penny är på sin hemgång snart. väldigt snart så oroa er inte. 

Skriven av: Maja

Vilken klass går du i? Har du inte påsklov eller?? Jag har påsklov

Svar: nope, jag har påsklov nästa vecka. =) jag går första året på gymnasiet. vart bor du dock? för det är ingen i Stockholm som har påsklov än..
Linn Halldin

2013-03-27 @ 19:37:12
Skriven av: saga

Jag är inte direkt orolig för att hon inte ska åka hem.. jag är orolig för att hon SKA åka hem! D': Jag vill hon ska stanna hos Justin förevigt!! Haha, men sådana saker händer ju bara på film ''Dom levde lyckliga i alla sina dagar'' *Suck* syyynd :)

2013-03-27 @ 20:29:31
Skriven av: maja

jag bor i malmö och alla här har påsklov;)

2013-03-28 @ 11:33:27

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback