51 - Act Of Love

PREVIOUS:   ”Lovar bro” svarade han sedan och de kramades. Jag gick bort till Spencer och tog hejdå utav henne. 

   ”Jag kommer sakna dig, men vi får ses så fort jag kommer hem igen” sa jag och knep ihop ögonen medan jag kramade henne hårdare för ett ögonblick. 

   ”Absolut, ring mig” jag nickade ivrigt, jag såg medan de alla satte sig i bilen innan de körde av längst vägen. Justin kramade min hand och jag la armen runt hans midja. 

  


 

Tisdag, 18:e Mars.

Ytterdörren gick igen och jag fnittrade exalterat från där jag satt på köksbänken, precis blivit klar med dagens projekt. Jag hoppade ner och landade med mina nakna fötter på parkettgolvet, fort drog jag ner linnet som åkt upp. Jag var iklädd ett par enkla jeansshorts och ett linne med djupa urringningar för armarna, utan bh för bekvämlighetens skull. Jag hörde hur Justin la ifrån sin bil nycklarna, hängde upp sin jacka innan han klev ur skorna. Jag stod förväntansfullt kvar i köket i väntan på att han skulle komma in.

   ”Penny?” hörde jag han fråga. 

   ”Inne i köket!” få fotsteg senare klev han in genom öppningen intill köket, han kliade sig i pannan och hade sin ryggsäck i andra handen. 

   ”Hej baby” hälsade han med ett vackert leende och la ifrån sin väskan på bänken, jag log lika brett tillbaka mot honom. 

   ”Hej, hur har det gått? Någon färdig låt?” frågade jag nyfiket medan jag gömde mitt lilla projekt bakom ryggen. Justin log och nickade medan han gick fram till mig, han lät armarna läggas om min midja medan han tryckte mig mot sig. 

   ”Det har gått riktigt bra” sa han innan hans läppar trycktes mot mina, jag slöt ögonen och besvarade kyssen. 

   ”Jag har gjort en sak idag” sa jag när han lutade sig tillbaka. ”som jag hoppas att du tycker är... i alla fall lite rolig” Justin flinade roat innan han nickade uppmuntrande åt mig. Jag drog fram plagget från bakom ryggen och höll sedan upp det mellan mina två händer, Justin kisade svagt med ögonen för ett ögonblick medan han läste texten sedan skrattade han högt.

   ”Oh my God, jag älskar det!” utbrast han sedan, jag log stolt och såg ner på de svarta trosorna som jag införskaffat mig igår för min lilla idé. På baksidan utav dem hade jag gjort två små handavtryck och sedan skrivit 'Justin’s Hands Only'”dock är inte mina händer sådär små” påpekade han, jag himlade med ögonen men fnittrade. ”mina händer kupar lätt hela din lilla rumpa” jag kände hur hans händer gled ner från min midja och vidare till min rumpa innan hans båda händer tog ett fast tag om en vardera skinka. Jag såg menande på honom innan jag plutade med underläppen. 

   ”Min rumpa är inte liten!” han skrattade innan han böjde sig ner för att ge mig en snabb kyss. 

   ”Din rumpa är perfekt” sa han sedan vilket fick mig att rodna svagt. Jag bet mig i läppen för att inte ännu en gång fnittra.

   ”Tja, precis som trosorna säger. Min perfekta rumpa är endast din att röra” Justin flinade nöjt innan han böjde sig ner igen och pressade hungrigt läpparna mot mina.

 

 

   Jag la armarna runt hans nacke och tryckte mig mot hans kropp samtidigt som jag kände hur Justin tryckte mina höfter mot hans med hjälp utav sin grepp om min rumpa. De vandrade sedan nertill mina lår och ett fnitter slapp ur min mun när han häftigt lyfte upp mig och jag lindade benen runt hans midja. Jag grepp tag i den bakåt vända kepsen på hans huvud och slängde den åt sidan innan jag lät händerna dras genom hans silkeslena hår. Justins mjuka händer mot mitt skin sände pirr genom kroppen, fick huden att knottra sig. Hans varma handflator mot mitt skinn, som smekte försiktigt. 

   Plötsligt avbröts kyssen och jag öppnade ögonen för att se ner på honom, hans hasselnötsbruna ögon såg lika intensivt tillbaka. Våra andetag var något tyngre än vanligt och spänningen hängde i luften, jag såg på honom som om jag letade efter något men jag inte visste vad ännu. Hans blick pendlade fort mellan mina ögon och läppar för ett ögonblick innan han såg rakt på mig igen. 

   Sedan ändrades luften och känslorna genom ett knäpp, det var som att föregående busiga och flörtiga meningarna vi bytte och leendena omvandlades till lust och slog rot inom mig. Jag tog ett tag om Justins nacke och i andra sekunden var min öppna mun över hans igen, hans svar kom direkt. Hans händers grepp ändrade mjukheten, de tog ett fastare tag om mina ben och jag kände hur han började gå framåt. Min rygg träffade snart en vägg och jag lutade mig tillbaka medan jag lät Justins underläpp dras med mig innan jag släppte. 

   ”Justin” mumlade jag fram när jag kände hans läppar mot den känsliga huden vid min nacke, jag slöt ögonen och flätade in fingrarna i hans hår ännu en gång. Vidare ner över hans skulderblad, rygg sökte sig mina händer innan de fann kanten till tröjan. Justin släppte ner mig på marken och drog snabbt av t-shirten när jag dragit upp den till hans skulderblad, fort löpte jag med fingrarna över hans bröstkorg och ner till hans mage. 

 

 

   Justins händer slöt sig runt Penelopes handleder innan han förde dem över hennes huvud, kysste hennes läppar och höll fast henne mot vägen med hjälp utav sina höfter. Lusten och åtrån ångade och lös från dem men en gnutta tveksamhet simmade i bakhuvudet på Justin, han ville inte tvinga henne till något, han ville inte att hon skulle vakna imorgon och ha ångrat sig. Han ville inte göra henne illa. Men hennes läppar mot hans och mjuka fingertoppar som smekte över hans hud fick det att bli svårare och svårare att hålla tankarna klara.

   Penelope fick loss sina händer ur Justin grepp innan hon försiktigt fick honom att gå baklänges medan hon lät händerna glida längst sidorna på honom, bara för att känna vartenda millimeter utav hans perfekta hud. Känna värmen som strålande från honom, känna pulsen som dunkade snabbare vid hennes beröring, känna hur den knottrade sig under hennes lätta smekningar.

   Hans andetag spelade över hennes nacke innan han placerade en blöt kyss och fick Penelope att svagt stöna. Hans maskulina fingrar sökte sig till Penelopes höfter där hans klämde åt, Justins ben stötte emot sängkanten och Penelope tryckte ner honom i madrassen tills han låg ner på rygg och hon kunde klättra upp ovanpå honom. Penelope gav Justin ett snett, förföriskt leende innan hon sänkte huvudet och placerade en kyss vid hans nyckelben, vidare ner över hans bröst, mage och stannade precis vid linningen till hans kalsonger. 

   ”Jesus!” flämtade Justin fram, Penelope hade låtit sin hand glidit ner över hans bara överkropp innan den lagt sig över hans manlighet där hon snabbt masserat handflatan mot bulan som redan bildats. Penelopes bedårande skratt fyllde rummet när Justin var snabb med att rulla runt så Penelope studsade ner i madrassen innan han la sig ovanpå henne. Ännu en het och intensiv kyss utbyttes mellan dem och de slet sig flämtande ifrån varandra.

   ”Är du säker på att du vill göra det här? För jag vet inte om jag kan... oh God... sluta om du fortsätter göra sådär” fick Justin fram i ett försök att vara en gentleman men kände hur han mer och mer förlorade förståndet och började tänka med en helt annan kroppsdel. 

   ”Jag är på säker på dig, det känns rätt med dig. Jag älskar dig” svarade Penelope i hans öra och fick ett kvävt stön tillbaka. 

   ”Jag älskar dig också” deras trevande händer fick fart och snart slet de i varandras kläder, Penelope fick upp jeansknappen i Justins byxor och gylfen medan Justin blottade mer och mer utav Penelopes mage. Ännu en stön lämnade Justin mun när Penelopes linne åkte av och slängdes åt sidan då han såg ner på hennes nakna överkropp, hennes perfekt runda bröst som svagt guppade med i rörelserna från hennes armar. Bara tanken på att han snart skulle ha henne alldeles naken under sig drev honom nästan till vansinne. I nästa sekund var det Penelope som flämtade högt innan ett stön tog över, hon flätade in fingrarna i Justins hår medan hans mun kysste hennes bröst, masserade dem med sina händer.

   Andetagen var det enda som hördes i rummet, i huset. Deras andetag som blev tyngre och mer orytmiska ju mer upphetsningen steg, Penelope kastade bak huvudet i madrassen vid känslan som fyllde henne. Justins händer smekte nerför hennes sidor, över hennes former, innan de nådde knappen på hennes jeansshorts. Ett tryck och dem var öppna och snart liggandes på golvet tillsammans med linnet.

   Penelope tryckte lika ivrigt ner Justins jeans nerför hans ben innan han kunde sparka av sig dem och de föll till golvet, med en hand lyfte Justin upp Penelope innan hennes huvud landade på en utav huvudkuddarna. Blodet pulserade häftigt i deras kroppar, fick deras hjärtan att bulta okontrollerat och deras andetag kom ut stötvis. Ingen utav dem hade känt samma behov utav den andras beröring tidigare, de rörde vartenda del de kom åt på varandra. Smekte, kysste. 

   ”J-Justin...” Penelopes händer låg på Justins höfter och tryckte honom ner mot sig medan Justin hade sitt ansikte begravt i hennes nacke. Hans händer fick tag i kanten till hennes tunna trosor och drog dem av från hennes höfter och neråt. De sista plaggen på deras kroppar anslöt sig till tygen på golvet och deras nu nakna kropp låg sammanflätade bland lakanen. En låda åkte ut och Justin hade en sedan en kondom i handen, han trädde på den innan han såg ner på Penelope under sig. 

   ”Är du fortfarande säker?” frågade han och hon nickade.

   ”Ja, jag vill” ändå väntade hon några ögonblick till för att se om hon ångrade sitt svar sedan ekade höga stön i rummet, Justin för njutningen att tränga in och Penelope på grund av smärtan som sköt genom kroppen. 

   ”Jag är ledsen, försök slappna av. Det kommer gå över snart” mumlade han stödjande åt henne, hon bet sig i underläppen medan hon försökte få sin spända kropp att slappna av. Muskel efter muskel mjuknade tillslut upp och Justin rörde höfterna försiktigt fram och tillbaka. Penelope väste lågt till utav den plötsliga smärtan men som snart gick över till något annat, något mer behagligt. 

   ”Går det bra?” Justin var fylld utav oro, kämpade med vartenda nerv i kroppen för att inte släppa löss till sina känslor utan tillät Penelope att vänja sig. Återigen nickade hon på huvudet. 

   ”Det går bra” hon sträckte på nacken för att fånga hans läppar i en kyss. ”fortsätt” ännu en gång fylldes rummet utav stön, denna gång stön utav njutning från båda hållen och Justin trängde djupare och djupare vilket fick Penelopes naglar att gräva sig in i hans skulderblad. 

   ”Shit baby, du känns bra” stönade Justin fram mellan ihopbitna käkar. ”Jesus!” 

   ”Justin...” takten ökade och Justins huvud föll till Penelopes axel medan hans höfter fortsatte röra sig fram och tillbaka, djupare, snabbare. Stön och flämtningar ekade i rummet, viskande ord utav njutning och kärlek utbyttes tills känslan byggdes upp inom dem. För Justin bekant medan för Penelope helt främmande men otroligt välkommen. ”Justin!” med en sista stöt red de båda över kanten och flämtande kysstes genom känslorna som exploderade inom dem. 

 


 

ah, they did it you guys! ahhahaha o som alltid är det lika genant o ... en aning obekvämt att veta att folk ska läsa dessa scener som jag skrivit ihop. hehehheheh... men jag hoppas ni gillade det. 

hoppas jag inte förvirrade er med att plötsligt skriva i tredje perspektiv, ville testa hur det blev o jag måste säga att jag tyckte det blev bättre. var nästan enklare att skriva o man kan dessutom få in bådas känslor på ett annat sätt. =) yes, men vad tyckte ni om det? tell me! 

kommentera. ♥ puss&kram. 


Skriven av: Sofie

Du skriver så otroligt bra!! Älskar din novell och längtar så sjukt mycket till nästa kapitel!

2013-03-14 @ 20:45:52
URL: http://sossoblondinen.blogg.se
Skriven av: Sandra Eriksson

superbra novell!

2013-03-14 @ 21:06:36
URL: http://sandraerikssons.blogg.se/
Skriven av: Anonym

Awesome!!!!!

2013-03-14 @ 21:23:28
Skriven av: Liv F

Awesome kapitel!

2013-03-14 @ 21:58:14
Skriven av: Ebba

Awesome!!! :DDDD

2013-03-14 @ 22:17:10
Skriven av: Ebba

AS BRA!
Tredje perspektiv passade perfekt under sexscenen, men snälla fortsätt skriva i bådas perspektiv annars? :'D

AS BRA !!! GAH

2013-03-14 @ 23:39:28
Skriven av: Anonym

Tycker tredje perspektiv funkar bra i typ, sexscener, men annars tycker jag mer om när man skriver i jag form :)

2013-03-15 @ 00:20:40
Skriven av: Anonym

Meeeeer

2013-03-15 @ 12:17:57
Skriven av: Celebnovell

Jättebra! ♥

2013-03-15 @ 15:13:53
URL: http://celebnovell.blogg.se
Skriven av: Linnéa

älskar verkligen den här novellen!! Från vilken film/serie kommer bilden ifrån som du hade i kapitlet? :D

Svar: TACK SÅ MYCKET! gifen kommer från en film som heter "the first time", jag tyckte den var jätte bra. =) kramis.
Linn Halldin

2013-03-15 @ 17:36:28
URL: http://freetofly.devote.se
Skriven av: Anonym

Skiiit bra längtar till nästa kapitel

2013-03-16 @ 08:26:45
Skriven av: Anonym

Jag älskar verkligen din novell, men jag håller med dem andra, 3:e perspektivet passade då, men annars föredrar jag att läsa från bara en av dem :)

2013-03-16 @ 14:06:45
Skriven av: felicia

åh gud, jag har nog aldrig älskat dig mer :')

Svar: LOVE YOU RIGHT BACK! =)
Linn Halldin

2013-03-17 @ 23:11:07

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback