"that's what you get"

HAAAAALLLLAAA!!!! =DDD
nu är det såhär att jag är hemma hos min kompis just nu... MEN jag tänkte skriva lite eftersom vi båda är sådanna nördar att vi båda driver en blogg o skriver som galningar. xP 
hihihihihi, just for you. hope u like. 
satt det kanske kommer upp ett kapitel ikväll, STAY TUNED! ♥
 
PUSS&KRAM.

Skriven av: Nina

Har hon oxå en novellblogg?om hon har det kan du skriva vad hennes blogg heter

2013-05-03 @ 20:14:34
Skriven av: Nina

Har hon oxå en novellblogg?om hon har det kan du skriva vad hennes blogg heter

Svar: teennovells.blogg.se =)
Linn Halldin

2013-05-03 @ 20:14:40
Skriven av: Lilla jag

Jaaaaa jag längtar verkligen.

2013-05-03 @ 20:22:44
Skriven av: ida&Z

Älskar din blogg! och undrar om vi kunde göra ett länkbyte? skulle betyda mkt :D

2013-05-04 @ 17:34:52
URL: http://www.onedfanfic.webblogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback