"who's that boy watching my hips?"

Jag går rakt på sak.. Blir tyvärr inget kapitel idag. =/ Eftersom jag har ett matteprov imorgon o måste verkligen plugga.. Men jag vet redan att jag totalt kommer faila eftersom jag fattar NOLL. Uuuuggghhh.. Det är så frustrerande. Snälla, någon kom o få bort mig från Matematik 2b. JAG VILL INTE MER! 
 
Aja.. I alla fall, så jag hinner inte skriva något ikväll men lovar att jag ska börja på det imorgon. O om ni har tur kommer det även imorgon. FORTSÄTT GÄRNA KOMMENTERA! Vad tror ni hände? När kommer hon berätta? PUSS&KRAM. 

Skriven av: Anonym

Vilken linje går du på? Du har säkert sagt de innan, men isåfall var jag inte uppmärksam!:)

Svar: Ingen fara. Jag går estet linjen.
Linn Halldin

2013-10-08 @ 20:40:14

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback