"collections is complete"

tjena mors! så jag är hos en kompis ikväll o därför kommer det inte komma ett kapitel . :) men imorgon får jag se till att ha en fortsättning.. Justins födelsedag! yeeeeeah.
 
har en liten fråga oxå.. en del utav er frågar när de ska hända saker o jag skulle gärna vilja veta vad "saker" betyder.. jag tror nämligen att vi har olika definitioner o jag vill inte göra någon besviken.. så ja, vänligen svara. :) 
 
PUSS&KRAM. 

Skriven av: Ida

Typ att dom kysser varandra och somnar i varandras famn! Kärlek helt enkelt :)

2013-09-28 @ 20:30:44
Skriven av: Sofie

Jag tror att dem menar när Justin och Ariel faller för varandra. Jag tycker att det går i ett alldeles lagom tempo, varken för fort eller långsamt=perfekt!

2013-09-28 @ 21:20:12
URL: http://sossoblondinen.blogg.se
Skriven av: Josefin

Har en liiten fråga här. Du ska att du kanske skulle lägga ut det du skrev "bidraget", när kommer du göra det? :)

Svar: halloj! ehm... vet inte. när jag behöver en paus från denna för att bara skriva... eller att jag har jätte stressigt i skolan o inte hinner skriva på BTBS. jag är lite osäker eftersom bidraget skickades in anonymt o det får inte ha varit publicerat tidigare. så jag måste se till att det är ganska stort mellanrum så att de förstår att bidraget skickades in innan om de utav någon anledningen skulle hitta den här.. oj, långt svar. hehehe. kram!
Linn Halldin

2013-09-28 @ 23:51:26
Skriven av: Goda

Naaaj, ta det inte för snabbt.. Annars är det inte speciellt verkligt :( men de menar tror jag, är att de ska falla snabbare men jag tycker inte det!

2013-09-29 @ 00:11:57
Skriven av: Louise

Hallå fyller inte Justin år typ 1 Mars eller ngt? O.O För övrigt tycker jag inte du snabba på kärleksprocessen.. =)

Svar: yes, Justin fyller år den 1:a. =) tack.
Linn Halldin

2013-09-29 @ 08:02:05
Skriven av: Anonym

tror att de menar att de ska falla för varandra, men det värsta som kan hända i en novell är att det går för fort fram!

tycker att du går precis lagom fort fram, speciellt därför jag älskar din novell!! <3 :*

2013-09-29 @ 13:11:49
Skriven av: Ylva

Jättebra kapitel!!! När kommer nästa?

2013-09-29 @ 20:50:04

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback