"do my singing in the shower"

hej på er!
jag vet att jag inte har uppdaterat på några dagar nu men grejen är att jag ska vara med i en novell tävling i Umeå. jag ska inte åka dit eller nått men jag ska skicka in ett bidrag. 
o det ska vara i händerna på dem den 30:e September nu... o jag är inte klar än. man måste nämligen skriva den från grunden, inget som har varit publicerat förut. sooo I'm busy writing that right now. 
dock ska jag försöka börja skriva på nästa kapitel, men jag kan inte lova någonting eftersom jag verkligen vill skicka in något bra. =) 
JAG KOMMER PUBLICERA VAD JAG SKICKADE IN HÄR SENARE, LOVAR. ni ska få läsa det. ♥ ska spendera hela dagen med att försöka skriva klart den... har ännu bara en början. lite panik. XP PUSS&KRAM. 
 
 
UPDATE 18.46:
TACK FÖR ALLA FINA KOMMENTARER! de värmer, tack så mycket! o jag tänkte även säga att det kommer nog inte upp något ikväll... jag har inte hunnit skriva något än eftersom jag försöker fokusera på det andra. dock tror jag inte det kommer ett nytt kapitel för än den 25:e då jag tänkte skicka in mitt bidrag. 
dessutom har jag säkert massa att ta igen nu när jag har varit sjuk en vecka från skolan. så kanske har jag massa plugg att ta igen... därför klarar jag inte av att ha stressen med plugg, nytt kapitel o mitt bidrag samtidigt. så kapitlet måste tyvärr vänta... i alla fall tills på onsdag. =) hopps ni förstår! TACK! ♥

Skriven av: jasmina

jag kan vänta hoppas du hinner klar och vinne . Jag håller tummarna för dig :) <3

2013-09-22 @ 11:45:43
URL: http://justindrewnovell.bloggplatsen.se
Skriven av: Anonym

Lycka till :) är säker på att du kommer vinna! Du är ju trotsallt en gudinna på att skriva x)

2013-09-22 @ 13:39:34
Skriven av: Josefin

Lycka till ;) Verkar roligt, skulle nog också vara med då om jag nu kunde skriva som du kan.. men så bra är jag ju inte ;)

2013-09-22 @ 13:55:55
Skriven av: Anonym

Lycka till :) jag är säker på att det går jätte bra

2013-09-22 @ 14:30:43
Skriven av: du ska vinna

omg lycka till hoppas du vinner !!!!!!!!!!!!1
du skriver jätte bra så jag tror du vinner, kan aldrig skriva bra som dig och ingen som jag har läst skriver lika bra som dig.
älskar dig och lycka till!!!
kan vänta på dig hur mycket som helst om du försätter och skriver noveller så bra :)
love you <3

2013-09-22 @ 18:03:21
Skriven av: erika

Lycka till! Det kommer gå hur bra som helst! Du skriver ju liksom grymt, det gör inget stt det intd kommer nåt kapitel då blir man gladare när de väl händer haha!

2013-09-22 @ 19:47:31
Skriven av: erika

Lycka till! Det kommer gå hur bra som helst! Du skriver ju liksom grymt, det gör inget stt det intd kommer nåt kapitel då blir man gladare när de väl händer haha!

2013-09-22 @ 19:56:47
Skriven av: Julia

LYCKA TILL!!
Du kommer att vinna, tro mig!! ;)❤❤❤
Vad vinner man förresten? ;P

Svar: tack så mycket! ehm... det beror på. 6 st blir finalister o får dela på 100.000 kr... dock får man mer om man blir 1:a o så vidare. =) KRAM.
Linn Halldin

2013-09-22 @ 19:58:52
Skriven av: Vicky

Lycka till du vinner helt klart:)

2013-09-24 @ 16:22:55

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback