"every step I take"

okeeeeej... så såhär ligget det till. medan jag försökte ta mig hem idag ville tåget inte gå längre än till Skogås vilket gjorde att vi alla typ 200 passagerare fick gå av för att ta ersättningsbussarna. 
o hur tror ni det gick? -.- åt helvete rent ut sagt. men som tur var kunde min mamma komma o hämta upp mig. i alla fall, poängen med min tråkiga historia är att jag inte hann skriva något därför. 
eftersom jag behövde göra läxor när jag kom hem... så tyvärr kommer det inget kapitel ikväll. :/ I'M SORRY! men jag ska försöka lägga upp ett imorgon, håll tummarna! 
 
PUSS&KRAM. ♥

Skriven av: Goda

Åh nej, stackarn :( kan vänts hur länge som helst egentligen, din historia är redan en hit i min ögon :*

2013-09-03 @ 22:11:26

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback