"you're standing in a crowd full of people"

woooooow... det har varit ett par stress fyllda dagar nu o det är bara onsdag. läxor har bokstavligen slängts på mig o jag insåg inte hur mycket jag faktiskt missat. ETT TIPS FÖR ALLA SOM SKA BÖRJA ELLER PRECIS BÖRJAT GYMNASIET; var inte sjuk... var inte sjuk. XP 
 
i alla fall, skrivandet på mitt bidrag går framåt o jag är glad att jag har kunnat fokusera lite på den. jag är fortfarande inte klar o har en bit kvar men det är på gång. nästa kapitel började jag skriva på idag o fick ihop en halv sida ungefär... tänkte fortsätta skriva nu. så kika in ikväll, kanske hinner jag skriva klart det ikväll. annars imorgon! PROMISE! ♥

PUSS&KRAM. 

Skriven av: ronja

ahahhaha jag har typ inget än på gymnasiet

2013-09-26 @ 10:55:01
URL: http://simpleaswords.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback