"because I love your face"

UPDATE - onsdag, 20.37. 
ledsen, men jag har inte gjort några framgångar med kapitlet.. :/ dessutom har jag fastnat hårt i en ny serie. kan inte sluta titta.. heheheh, så det är en av anledningarna. men jag ska verkligen försöka! kramar. 


tja! ville bara säga att det är lite segt nu på inspirations fronten... har svårigheter att börja kapitlet. så om det inte kommer upp något kapitel ikväll så är det anledningen. men om det inte händer så ska jag försöka se till att det kommer upp på onsdag! 
 
vem mer ska o se på förhandsvisningen för Divergent på torsdag? gaaah! I'm so excited!!!! ♥ PUSS&KRAM. 

Skriven av: Michelle

Du är en av dom novell bloggarna som har en bra uppdatering så du behöver inte stressa. Ta det lugnt vi kan vänta :)

2014-04-01 @ 20:29:15
Skriven av: Anonym

har du gjort designen själv? hur gör du så att det blir som videosar i designen?
JÄTTE FIN DESIGN

Svar: Yes, jag har gjort den själv. Speciella koder i mallarna.. för komplicerat för att förklara i en kommentar. TACK SÅ MYCKET! 💗
Linn Halldin

2014-04-02 @ 17:19:32
Skriven av: Lilla jag

Det är lugnt.
Vilken serie?

Svar: Tack! Shamless (US Version) heter den. Kram.
Linn Halldin

2014-04-02 @ 21:28:44
Skriven av: Anonym

Vilken serie är det du börjat titta på?

Svar: Shamless (US Version) :)
Linn Halldin

2014-04-02 @ 21:34:57
Skriven av: Jenny

Din design är så grymt snygg ska du veta! Jag är in love med den! Och låt kapitlet ta den tid du behöver, som sagt är du en av de som har bäst uppdatering på din blogg och jag kommer inte sluta läsa någonsin för det är så fantastiskt bra!

Jag ska dessutom gå imorgon på Divergent, jag är astaggad! Den verkar superbra, jag har läst alla tre böcker vilka är också amazing bra böcker, även om slutet är sorgligt! Har du läst böckerna?!

Svar: Tack så mycket! Känns jätteskönt att veta. ☺️ JA! Jag har läst dem alla.. Herregud, grät som en bebis i minst en timme när jag läst klart sista. Usch.. Men de var så himla grymma. Kram!
Linn Halldin

2014-04-02 @ 22:26:29
Skriven av: Anonym

När kommer nästa ut ungefär?? <3

Svar: Ska försöka ikväll! 💗
Linn Halldin

2014-04-03 @ 18:17:49

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback