60 - His New Toy?

PREVIOUS:   Känslan av hans kropp så hårt pressad mot mig var både efterlängtad och saknad. Sekunden efter var hans läppar pressade mot mina och jag slängde armarna runt hans nacke. Kyssen var fylld av saknad, passion och desperation efter bekräftan. Dock alldeles för snart - enligt mig - drog han sig ifrån och Justin lutade sin panna mot min. 

   ”Jag älskar dig och tveka inte på det. Var aldrig rädd för att erkänna eller bara säga något till mig. Förhållanden bygger på tillit och kommunikation Ari” jag nickade och smekte med fingrarna över hans nacke. 

   ”Jag älskar dig också” ett leende spred sig över hans läppar innan han fort böjde sig ner och kysste mig ännu en gång.

 


 

Tredje Perspektiv. 

Varning! Grafisk Sexualitet. Glädjen var tillbaka inom dem efter de minst sagt händelserika dagarna de tagit sig genom. Ariel hade genomgått sitt första ‘heartbreak’, få känt den råa smärtan när den personen man älskar plötsligt vänder ens värld upp och ner. Gör den där handlingen man aldrig trodde att den någonsin skulle göra. Medan Justin var tillbaka in i ljuset efter sin trip till förvirringens mörka sida. Händelsen de precis tagit sig genom var ännu ett bevis på att Justin aldrig skulle förstå sig på tjejer, något han började förstå själv nu. Speciellt Ariel. Ha må känna henne bäst men ingen - inte ens han - skulle aldrig kunna förstå sig på henne. Förstå vad som ligger bakom det hon gör eller säger. Ariel var mäktig på det sättet, hennes förmåga att vara så otroligt oförutsägbar. Något som både lockade och intresserade Justin. Hon var den pusselbiten som kom med fart och spänning, kom med liv i hans annars något ensamma dagar. Även de alltid var fyllda av människor så stod han ensam. 

   ”Justin...” viskade Ariel mot hans läppar. En rysning vandrade längst Justins ryggrad vid ljudet av hennes lena men åh så upphetsade stämma. Utan ett svar tiltade Justin på huvudet för att sedan placerade fjäderlätta kyssar längst hennes käkben och hals vilket gav honom ett svagt stön från Ariels läppar. Ariel i sin tur kunde inte sluta låta händerna vandra över Justin, över hans armar, över hans rygg, över hans bröst, över hans mage, överallt. ”snälla” 

   Justins händer lämnade Ariels kind och överarm innan de hastigt lades under Ariels lår, häftigt lyfte han upp henne till Ariels uppenbara förvåning då hon tjöt till. Ett leende spred sig över Justins läppar medan Ariel lindade sina ben runt Justins midja och Justin tryckte henne hårdare mot sin sovrumsdörr. 

   ”Jag älskar dig” viskade Justin med sina läppar endast några få millimeter från hennes så de snuddade varje gång han uttalade ett ord. Någon som drev Ariel en aningen galen medan hennes blick pendlade mellan hans ögon och läppar. 

   ”Jag älskar dig också” andades hon innan hon med hjälp av sina händer förde Justin ansikte de sista millimetrarna framåt tills deras läppar var hårt hoppressade. Rummet fylldes därefter av enbart deras häftiga andetag och deras läppars kontakt. Ariels händer letade sig in under Justins tröja där hon äntligen fick känna hans varma hud under hennes handflator. 

   I nästa sekund stod Ariel på två ben på golvet igen innan hennes händer började dra upp Justins tröja. Fortfarande kyssandes höjde Justin armarna för att hjälpa Ariel att ta av tröjan medan hennes händer ivrigt ville få bort tyget. Ett skratt lämnade Justin vid hennes ivrighet och hon kände hur hennes kinder hettade lätt. Klädesplagg efter klädesplagg släppte tills golvet medan de två tonåringarna gjorde sig väg mot sängen. 

 

 "I love you too" 

 

   Med försiktighet sänkte Justin ner Ariel medan han följde henne ner, nu endast klädd i underkläderna trycktes deras kroppar samman. Ariel kunde lätt känna Justin upphetsning mot sitt lår medan hon njöt av hans smekningar. Hon kunde inte finna en bättre handling att göra än detta för att åter bevisa deras kärlek till varandra. Det ultimata steget som visades deras tillit och djupa känslor till varandra. Justin höjde sig upp på sina armbågar för att sedan se ner på tjejen under sig, tjejen som han älskade, tjejen som otroligt nog - enligt honom - älskade honom tillbaka. Han kunde inte riktigt få in ännu att han faktiskt fick höra de ljuva orden lämna hennes läppar. Inte efter allt hon sa i korridoren inte ens för 30 minuter sedan. Men han förstod henne, han förväntade sig inte att hon skulle be om ursäkt för det hon sa eftersom han tyckte att han förtjänade dem. 

   Han borde ha sett Selenas motiv redan från början och inte tagit emot hennes skit om en ny start och vänskap. Mjukt smekte han med tummen över hans kind innan han böjde på naken och kysste henne lika mjukt. 

   Ariel såg upp på killen hon älskade och log. Endast synen av honom fick pirr att spridas i hennes kropp. Hon älskade honom och veta att han älskade henne tillbaka fick denna stund de befann sig i att endast känna ännu mer rätt. Allt kändes till 100% rätt med honom. Precis som det alltid gjort. 

   Justins mun vandrade över den delen av Ariels bröst vars var naket vilket fick henne att genast resa sin överkropp i en brygga under honom. Justin tog tillfället i akt att knäppa loss hennes bh innan han slängde den till golvet. Stön lämnade nu Ariels läppar medan Justin fortsatte att utforska hennes bröst med sin mun. 

   ”Justin...” Ariels stön fick Justins nedre del att reagera och han fick bita ihop för att inte slita av henne de sista plagget och bara köra. Men han visste mycket väl hur försiktig han behövde vara med henne för att inte väcka hennes hemska minnen till liv. ’Byt ut mina hemska minnen med fina’ hade Ariel sagt vid deras senaste försök till att ha sex tillsammans och Justin hade tagit de orden med noga hänsyn och tänkte fullt ut uppfylla hennes önskan. 

   ”Ariel” viskade Justin vid hennes öra och fick henne att sticka in sina naglar i hans rygg när en våg av välbehag sköljde över henne. De sista plaggen rann av deras kroppar tills de ännu en gång låg nakna och tight hopflätade på sängen. 

   Deras blickar sade allt de inte hade förmåga att säga, de båda var redo och den här gången tänkte de inte låta en knackning stoppa dem. Med flämtande andetag lade de sig till rätt i sängen, Justin uppfyllt på sina armbågar över henne och Ariel med sina händer runt både Justins arm och nacke. Justin gav Ariel en frågande blick som hon fort nickade till. 

   För andra gången fick Ariel känna den främmande känslan när Justin trängde in, den främmande känslan att ofrivillig tänjas och till hennes förskräckelse kom därefter smärtan. Hon flämtade till, något som inte missades av Justin. Genast var han där och kysste lugnande hennes kind medan han smekte med sin tumme över hennes andra kind. 

   ”Jag är ledsen” sa han. ”slappna av, det kommer gå över. Jag lovar dig” fortsatte han, Ariel sög till sig hans ord och försökte lyssna. Slappna av, du måste slappna av Ariel, tänkte hon till sig själv medan hon försökte koncentrera sig på Justin och inte på smärtan eller de horribla minnena som låg precis under ytan och hotade att ta över. Djupa andetag lämnade hennes mun medan Justin väntade på tecken att han kunde fortsätta. 

   Hon nickade sedan häftigt. ”du kan fortsätta” 

   ”Är du säker?” hon nickade lika häftigt ännu en gång och Justin böjde sig fort ner och kysste henne innan han drog sig ur för att stötta in igen. Ariel knep genast ihop sina ögon medan Justin fortsatte att mjukt röra sig fram och tillbaka inom henne. Medan Ariel hade problem att inte skrika till i smärta eller frustration över själva smärtan hade Justin istället problem med att inte stöna högt av njutningen han kände. Han fick vände bort huvudet för att Ariel inte skulle se hans ansiktsuttryck av ren njutning. 

   Till Ariel lättnad började snart smärtan att avta och ersättas av något annat. Något bättre. Något otroligt grymt. 

   ”Justin... oh my God” flämtade hon fram och Justin tog det som ett tecken att smärtan äntligen hade avtagit vilket lättade den enorma skuldkänslan som även fyllt honom. Äntligen fick han släppa ut det stön han hållit inne och började röra sina höfter med mer fart. 

   ”Ariel...” snart rörde sig deras höfter i takt till varandra, deras händer greppade och smekte varandra, deras läppar kysste hungrigt och vilt den andra. Svetten låg nu som ett tunt lager på dem båda. Den sköna känslan som Ariel nu var på väg att känna för andra gången byggdes upp inom henne medan hennes flämtande andetag ekade i Justins öron. 

   ”Justin... jag... jag... ugh!” ett högt stön lämnade Ariels läppar medan hon kände hur hennes orgasm exploderade inom henne medan Justin stötte ett par gånger till innan han kom lika hårt och kollapsade ovanpå henne. Andfådda och svettiga låg på kvar i dvalan av deras orgasmer innan Justin fann förmågan att röra på sig igen. Med en häftig utandning föll rullade han av henne och såg upp i taket. Plötsligt fnittrade Ariel till bredvid Justin, förvånat vände han huvudet mot henne. 

   ”Vad är det?” frågade han nyfiket. Ariel skakade på huvudet. 

   ”Inget” mumlade hon innan hon snabbt gränslade Justin höfter och pressade sina läppar mot Justins. ”igen” viskade hon sedan. 

 

Långt efter midnatt spenderade inrullade i lakanen. Viskade till varandra, kysste de ställen de visste hade önskad effekt, smekte varandras nakna kroppar tills utav ren utmattning somnade i varandras armar. Båda med ett lyckligt leende på läpparna. Allt var tillbaka till vad de var. 

 

 

Ariels Perspektiv. 

Trött blinkade jag med ögonen medan jag vaknade från den djupaste sömnen jag sovit i på länge. Fort kisade jag med ögonen när det häftiga ljuset som strålade in genom Justins fönster träffade mitt ansikte. Jag slöt ögonen igen och suckade smått. Det var varmt, otroligt varmt. Men jag ville inte röra på mig. Jag ville inte förstöra den magiska stämningen som rummet höll. Dock tillslut fick jag nog av ljuset och vände mig under Justins arm som var lagd över mina bröst och höll mig mot honom. Ett snett leende låg på mina läppar medan jag krånglade runt tills jag låg med ryggen mot fönstret och kunde fritt se på Justins sovande ansikte. Han var så otroligt vacker. Speciellt i detta fridfulla och bekymmerslösa stadie han befann sig i. 

   Försiktigt höjde jag min hand och smekte med mina fingertoppar över hans kind. I nästa sekund mötte jag hans enastående bruna ögon som alltid fick mig att tappa andan. 

   ”Godmorgon” mumlade han sedan med sin hesa, raspiga morgonröst som fick rysningar att vandra längst min ryggrad. God, han låter så sexig på morgon. Plötsligt ville jag inget annat än att återuppleva hela natten på nytt men fick hålla tillbaka på impulserna då jag visste att Justin var trött då han stönat det högt efter jag krupit upp på honom för andra gången. Inte för att det verkade stoppa honom då han fick ännu en orgasm att ta över mig efter det. 

   ”Godmorgon” svarade jag med ett litet leende. 

   ”Hur känner du dig?” frågade han sedan och flätade samman våra händer efter att ha gripit tag i den som jag tidigare smekt hans kind med. Jag drog frågande ihop ögonbrynen till hans fråga. Jag kände mig fantastisk, varför undrade han? ”du vet du känner dig inte... öm eller så?” 

   Jag flämtade till när det gick upp för mig vad han pratade om, dels på grund av hans ord men också på grund av hans hand som slitit in mellan mina lår och lagt sig på min ljumske. 

   ”Justin!” tjöt jag generat och vände ner mitt ansikte i kudden medan jag hörde honom skratta bredvid mig. 

   ”Jag undrade bara...” skrattade han. ”vill ju inte ha haft sönder min nya leksak” mitt huvud flög genast upp för att sedan stirra på honom med öppen mun. Justin brast genast i skratt när han såg min min medan jag endast kunde fortsatte stirra på honom i misstro över vad jag hört. Hans leksak? ”hey, jag skojar bara med dig baby” skrattade han och kupade mitt ansikte mellan sina händer innan han förde det ner till sitt eget. Han gav mig därefter en riktig morgonkyss som lämnade mig andfådd och ännu en gång upphetsad. Damn him! 

   ”Tack för din omtanke men jag mår fint” svarade jag sedan och fick återigen höra Justin låga skratt. Jag kunde inte hindra leendet som sedan spred sig över mina läppar. Kvällen och natten hade varit min version av perfektion, den innehöll allt jag önskat att mina första gång hade varit. 

   ”Vad är klockan?” frågade Justin plötsligt och hivade upp sig på armbågarna innan han vände på huvudet för att kunna se på klockan. ”wow... halv tolv” hörde jag honom sedan mumla, jag sköt genast upp i sittande ställning. 

   ”Vad?” utbrast jag högt och Justin vände sig förvånat mot mig. 

   ”Jag sa att den är halv tolv, varför så panikslagen?” 

   ”Det var meningen att jag skulle träffa Luke och Saphira vid halv elva men jag antar att det blev en ’no show’.” svarade jag och föll ner i sängen. ”antar att det fick bli en lektion i sig. Ibland väljer ens klienter eller managers att inte dyka upp och då är det upp till en själv att sköta jobbet. Får väl se vad de har ställt till med senare” Justin skakade roat på huvudet åt mig. 

   ”Du är bra speciell, du vet det va?” frågade han och böjde sig ner över mig. Jag kände genast hur mina kinder hettade vid hans ord och jag log generat mot honom. En kvart senare när vi inte gjort annat än att hett kyssa varandra och låta händerna vandra bröt jag mig ifrån. 

   ”Ugh, jag vill inte gå upp” klagade jag. 

   ”Gå inte upp då, stanna här med mig för alltid” viskade Justin vid min hals. Jag log och slöt ögonen innan jag tiltade huvudet åt sidan för att låta honom få mer utrymme. 

   ”För alltid?” frågade jag. ”menar du det?” han nickade mot min hud. För alltid, den tanken kunde jag förvånansvärt lätt att vänja mig vid. Sedan insåg jag vad som höll på att hända, jag höll på att tappa fokus igen och om det hände så skulle jag på riktigt aldrig lämna hans säng. 

   ”Nej! Jag måste upp” utbrast jag och knuffade Justin av mig. ”möt mig om en timme nere vid hissarna så äter vi lunch tillsammans” Justin såg en aning förvånad ut innan han log roat. Jag såg runt efter mina kläder innan jag bestämde mig för att retas lite med Justin precis som han gjort mot mig just nyss. Med ett leende slängde jag av mig lakanet och reste mig från sängen, med en blick över axeln för att se Justins stora ögon som var fyllda av lust och åtrå som följde mina steg log jag roat. 

   ”Hejdå så länge” sa jag sedan och gick in i hans garderob. 

   ”Jävla retsticka” hörde jag honom muttra och fnittrade för mig själv medan jag studsade nerför stentrappstegen till min egen dörr där jag öppnade. 

 

Som sagt en timme senare klev jag ur hissen och såg Justin ståendes lutad mot väggen mittemot, han såg upp och ett snett, otroligt sexigt leende spred sig över hans läppar vid synen av mig. Jag log lika menande och sensuellt tillbaka mot honom medan jag tog de få stegen mot honom. Min blick vandrade fram och tillbaka längst korridoren för att se om det var några andra närvarande, till min glädje kunde jag inte se en själ. Med händerna på hans mage lutade jag mig närmre hans ansikte och skulle precis kyssa honom när mitt namn ropades högt genom korridoren. 

   Skrämt hoppade jag ifrån Justin och såg till höger för att se vem som ropat, först vettskrämd att det var någon annan än mina vänner gick sedan över till lättnad när jag såg att det endast var Avan och Victoria. Dock när jag såg deras ivriga ansiktsuttryck efter information pryde deras ansikten gick den lättnaden över till än mer ’åh-för-i-helvete-då’ känsla. 

   ”Spring, medan du kan” skyndade jag mig att säga till Justin. ”spring!”

 


 

okej... sååååå... dessa sexscener är då alltid lika obekväma att skriva men ännu mer obekvämt är det att veta att det sedan är väldigt många som sedan kommer läsa det här. hm... aja... vad tyckte ni? bra/dåligt? för mycket detaljer? för lite? tell me! hehehehehe... vad tror ni att Avan och Victoria har att säga? kommer de grilla henne på information kanske? XP 

VAD TYCKS? BRA/DÅLIGT? KOMMENTERA, KOMMENTERA, KOMMENTERA! ♥ PUSS&KRAM. ps. kapitlet är inte genomläst så jag är ledsen om det är stavfel eller miss av ord, men måste gå o lägga mig nu. skit trött. -.- ds. 

 

min fråga: är dina väggar täckta av Justin Bieber posters? 

mitt svar: jag har då absolut inga Justin Bieber saker i mitt rum (förutom hans två böcker, hans skivor o kalendern jag fick i julklapp) men över det har jag ingenting. ingen poster, ingen cardboard, inget. kram! 


Skriven av: justindrewnovell

Det var så sjukt bra!! Allt var perfekt!

Mitt rum består utav 4 poster, har hans 3 parfymer, 2 böcker och lite andra små saker. :D

2014-02-04 @ 22:12:57
URL: http://justindrewnovell.blogg.se
Skriven av: Linnéa

Jättebra!!! Omg dem gjorde det! :)
Haha dem är så otroligt söta tillsammans!

Svar: Jag har hans böcker, tre av hans skivor, en stor bok typ som jag fick i vip paketet från konserten och sen har jag en tavla med lite bilder och biljetten från konserten, alla står på två hyllor som sitter fast i väggen. :)

2014-02-04 @ 22:20:27
Skriven av: Anonym

Har bara två stycken haha

2014-02-04 @ 22:27:09
Skriven av: Anonym

Åhhhh jaaaaa äntligen!!! Du är såå duktiiig👍👍

2014-02-04 @ 22:48:26
Skriven av: Oline

Du skrämde mig verkligen med titeln där, hah. Jag blir så nyfiken efter varje kapitel, vill ju bara läsa nästa kapitel ju :3
Svar: Innan så hade jag en poster i mitt rum men tog bort den, och så fick jag ju en Justin Bieber väckaklocka och en kalender så det är den enda jag har i mitt rum som är om justin bieber.

2014-02-04 @ 23:07:36
Skriven av: Jessica

Asså omg så sjukt bra kapitel!!!!!!! Älskade det!

Haha, hemma hos pappa är alla väggar fulla av Justin och hos mamma har jag inga

2014-02-04 @ 23:07:47
Skriven av: Emelie

sjukt bra! :))
varken för mycket eller för lite detaljer, det var jätte bra hela kapitlet ! :)

2014-02-04 @ 23:11:54
URL: http://storiesaboutjustinb.blogg.se
Skriven av: Anonym

Bra!! Japp alla mina väggar är täckta med posters x)

2014-02-04 @ 23:26:20
Skriven av: Anonym

Så himla perfeeekkkkttt *.* Fattar inte hur du kan va så grym? Aldrig ett dåligt kapitel typ hahah

2014-02-05 @ 07:26:32
Skriven av: omg bästa kapitlet

skämtar du medmig jag dör!! jag kan inte fatta de gjorde det!! de haft sex två gånger och andra gången var det arial som ville gud, jag tycker det här kapitelet var det bästa kapitelet ever den bästa kapitlet du har skrivit, nej jag tycker det är bra detaljerat men du kankse om du vill asså skriva lite mer detaljerat när de har sex , sen du har skrivit skit bra , du skriver som en författare. om jag var din svenska lärare skulle jag ge dig AAA ALLTID, längtar efter nästa !!

2014-02-05 @ 07:30:47
Skriven av: Anonym

Pppeerrrrfffeeekkktttt!!!!!!! Älskar det så ssssjjuukkttt mkt, du e så jävla grryymmm!!!!! Japp alla väggar är helt täckta med posters, sen har jag typ massor av prylar, hans böcker och skiver och sånt + typ handdukar och lakan mm... ❤️

2014-02-05 @ 16:00:25
Skriven av: Ylva

Lite mer detaljerat nästa gång haha🙊👌

Men det va as bra ändå😘👌👌👌👌👏


Svar: bara en 💁

2014-02-05 @ 18:55:13
Skriven av: Emilia

OMB vet inte vad jag ska skriva, du är sååååå grym!! Hahaha det var varken för lite eller för mycket detaljer ;)

Svar: ne, har typ två stycken men har en del andra saker som böcker, cd och och sånt :)

2014-02-05 @ 19:30:28
Skriven av: Anonym

Gosh, de gjorde det!! :)
Jag tycker personligen det var bra detaljerat, perfekt! Du skriver som en guddd i varje kapitel..definitivt min favorit novell!

2014-02-05 @ 21:28:41
Skriven av: Anonym

love the novell

svar: har typ 300 posters på han hah, har 3 böcker en är om typ fakta och dom andra två är hans vanliga, sen har jag 2 someday och sen 1 fake someday också, 1 girlfriend och 2 the key, sen har jag typ 10 tröjor, en keps, lakan, mina gamla biljetter, hörlurar, tandborste, almanacka, klocka, mobilskal, har säkert glömt nått men aa :3 skyll inte på mig att jg har så mycket mamma köper sakerna till mig

2014-02-05 @ 22:19:57
Skriven av: Michelle

Jag älskar det :)

Jag har inga poster på Justin men jag har hans böcker

2014-02-06 @ 13:11:06
Skriven av: Celebnovell

Sjukt bra! Är verkligen nyfiken på det Victoria och Avan har har att säga. (:

Sv: Har endast två parfymer annars är det tomt på Justin-saker.

2014-02-08 @ 14:29:21
URL: http://celebnovell.blogg.se/
Skriven av: Anonym

Wooow sjukt bra

2014-02-08 @ 15:39:58

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback