"painted all my roses red"

   halloj godingar!
   jag är osäker på om nästa kapitel kommer upp ikväll eftersom jag för det första skrivit kanske en mening högst på det o för det andra så "opererade" jag tungan igår morse. jag klippte av stringen under tungan eftersom den var på tok för kort vilket gjorde att jag inte kunde lipa ordentligt o... skitsamma, det är en lång historia. så jag känner mig fortfarande något bedövad i munnen o har väldigt svårt att äta allt annat som inte är flytande. 
   herregud alltså! har nog aldrig varit så sugen på något tuggbart NÅGONSIN! ge mig riktig mat säger jag bara. o det har gått typ en o en halv dag... sheesh! men i alla fall så jag har lite svårt att koncentrera mig för tillfället så om det inte kommer upp ikväll så ser jag till att det kommer upp imorgon kväll. =) ♥ PUSS&KRAM. 

Skriven av: Ylva

Det va skit tråkat att höra!😔 😲
Hoppas det👌😘😘

2014-02-01 @ 19:20:04
Skriven av: Anonym

SNÄLLA LÄGG UT ETT TILL KAPITEL DÖR SNART AV VÄNTAN PS HOPPAS DET BLIR BÄTTRE MED DIG

2014-02-02 @ 00:32:54

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback