71 - This Is Your Scene, Not Mine

PREVIOUS:    En kvidning kom från min mun när Justins läppar överlappade ett utav mina bröst och min rygg gick upp i brygga under honom. Men jag hade inte tid för förspel, jag ville ha honom nu och det fort. Mina händer fann hans hår och därefter hans ansikte som jag genast drog upp till mitt eget. 

   ”Bara... jag behöver dig, nu...” flämtade jag fram mot hans läppar. Justin försvann sekunden efter men var lika snabbt tillbaka, nu utan sina kalsonger och hans händer fann mina höfter där han snabbt drog ner mina trosor innan han slängde dem över axeln. Han hade sig till rätta mellan mina ben som jag nu särat brett för honom innan jag lindade dem runt hans höfter. Jag kysste hans läppar i samma ögonblick som han trängde in. Oh, god!

 


 

”Ariel, baby...” lätta kyssar vandrade över mitt skulderblad till min nacke, ett snett leende spred sig över mina läppar när jag kände igen rösten. ”du måste gå upp nu, vi måste snart åka” jag gnällde lågt till och borrade ner mitt ansikte djupare i kudden innan jag öppnade mina ögon. Justins ansikte syntes snart framför mig och jag log sömnigt mot honom. Han besvarade leendet och försvann. Trött rullade jag runt i sängen så jag hamnade på rygg istället, segt sträckte jag upp armarna över mitt huvud och sköt upp min rygg i brygga. 

   ”Du borde sluta med det där om det inte är så att du aldrig vill lämna detta hotellrum” varnade Justin plötsligt, jag öppnade ögonen för att se honom stående någon meter från sängen. Nu klädd i sina underkläder och jeans, hans blick låg fastklistrad på min bara överkropp som jag utan vidare blottat för honom. Jag log suggestivt mot honom och höjde utmanade ena ögonbrynet. 

   ”Jaså?” frågade jag och satte mig långsamt upp, mitt hår föll ner över min kropp innan jag fortsatte med att långsamt dra bort täcket från resten av min kropp. Roat såg jag hur Justins Adams äpple åkte upp och ner i hans hals medan hans blick vandrade över min kropp, på lätta fötter klev jag ur sängen innan jag stod fullt naken framför honom. Jag log snett mot honom innan mina fingertoppar kom i kontakt med hans mage och jag lyfte mig själv upp på tårna för att viska i hans öra. ”aldrig säger du? Så du vill inte se mig i underkläderna som jag har fått inför imorgon då?” 

   Frustration dansade i hans ögon vid dilemmat han ställdes inför. Jag flinade roat och nafsade löst på hans örsnibb innan jag vände mig om och fortsatte in i badrummet. Ute i rummet hörde jag hur Justin muttrade svordomar för sig själv medan han gick runt i rummet. 

 

En timme senare lämnade vi hotellrummet tillsammans och åkte ner till lobbyn för att lämna in min nyckel. Receptionisten log brett mot oss och önskade oss en fortsatt bra dag. Återigen attackerades vi av både fans och paparazzis utanför entrén men jag hade blivit en mästare på att ignorera dem. Väl sittandes i bilen vände jag på huvudet för att se att Justin fortfarande var kvar utanför, hans huvud sänktes flertal gånger för att komma i jämnhöjd med tjejernas medan de försökte att inte gråta. Hänförd såg jag hur Justin bemötte sina fans, hur han såg till att ingen kom till skada eller inte fick ett urkasst foto. Justin var verkligen som ingen annan jag träffat förr. Tillslut satt han bredvid mig i bilen och den körde ifrån hotellet. 

   ”Vad är det?” frågade han efter en stund när han märkte min blick. Jag skakade på huvudet. 

   ”Du är otrolig, du vet det va?” kontrade jag. ”bara hur du... du...” han log vänligt och lutade sig fram mot mig innan han mjukt kysste min kind för att sedan luta sig tillbaka igen och grep tag i min hand. Jag log generat och flätade samman våra fingrar. 

   Bilen körde oss till ‘Rogers Center’ vilket var Torontos största arena för sport event samt konserter. Likt de andra konserterna som Justin haft under sin promo turné så hade biljetterna varit gratis och det hade varit först till kvarn. Bilen stannade till i garaget som låg under byggnaden och vi klev ut i det kalla garaget, mina klackar ekade mot cementgolvet medan vi gick bort mot hissarna. Greg skulle fortsätta åka för att få alla min saker till flygplanet vi skulle åka med efter Justins konsert var slut. Hissen plingade till när jag vi kom upp på rätt våning och Justins drog med mig ut. Imponerad lätt jag blicken vandra då jag aldrig förr befunnit mig i en sådan arena likt denna. Justin drog mig mot en öppning och jag kunde skymta tusentals stolar. Min haka föll när vi trädde ut i konserthallen, rad efter rad pryde väggarna där om bara några fåtal timmar hoper av fans skulle skrika Justins namn. Min blick vandrade över platsen och bort mot scenen. Wow, var det enda jag kunde tänka medan jag tittade på allt. 

   ”Coolt, eller hur?” frågade Justin bredvid mig. Jag kunde endast nicka stumt. ”det här skulle du kunna göra en dag. Detta skulle kunna vara din konsert och fans skulle komma hit för att skrika ditt namn och inte mitt” innan jag hann stoppa min hjärna spelade den upp hårresande - dock på en bra sätt - bilder där fans hoppade av extas när jag klev ut på scenen. 

   Jag skakade fort på huvudet. ”det här är din scen, min scen ser lite annorlunda ut” svarade jag och Justin himlade på ögonen innan han började dra med mig bort mot scenen. Snart såg jag Scooter tillsammans med två andra män stående i den breda gången medan de såg ut över scenen. 

   ”Åh, där är ni” sa han när han fick syn på oss. 

   ”Vi packade ihop Ariels saker. Man kunde nästan tro att hon varit borta i tre veckor och inte tre dagar med tanke på hur mycket kläder hon hade” svarade Justin och skakade på huvudet. Jag fnös till och satte lekfullt min armbåge i hans sida. Scooter skrattade. 

   ”Men det är bra att ni är här nu, vi tänkte göra en kort soundcheck så Justin om du skulle vilja vara så vänlig att göra oss äran att sjunga smått för oss” Justin tog sig genast smickrat om bröstet som om han aldrig hört på maken förut. 

   ”Jag? Menar du det?” jag skrattade för mig själv åt dem och deras fåneri medan jag följde dem mot scenen. Vi kom in backstage där jag såg att Justins familj redan var samlad, samt killarna. De alla utspridda och gjorde olika småsaker, bland dem befann sig också resten av Justins team. Jag kände endast igen ett fåtal av dem, från tidningarna de varit med i på grund av Justin. 

   En mikrofon lades i Justins hand och han såg ner på den innan han började gå mot scenen, plötsligt stannade han i sina steg och vände sig om igen med ett fundersamt uttryck. Frågande såg jag på honom medan han gick tillbaka till mig. 

   ”Om det inte är så att du vill göra oss äran?” sa han och sträckte ut mikrofonen mot mig. Jag såg storögt på honom. Vad? 

   ”Vad? Nej, jag-” 

   ”Åh, du vet att du kan. Du har gjort det förr” avbröt han innan han gav mig en menande blick, genast blossade mina kinder röda när jag förstod att han medan den gången jag sjungit för första gången inför skolan. Låten jag valt att uttrycka min ilska genom, en ilska som visat sig vara totalt onödig. Jag drog in ett djupt andetag innan jag släppte ut det. 

   ”Okej då” svarade jag tillslut och Justin log brett. Fort la jag min väska på bordet jag stått bredvid och knäppte upp min kappa innan jag lade den bredvid. Under var jag nu iklädd enbart vitt - vita lårhöga strumpor, en kort vit cirkulärskuren kjol samt en vit topp som lämnade en bred rand hud bar mellan de olika plaggen. Justin tog ledningen mot scenen med mig hak i häl. Nervöst såg jag ut över den tomma arenan, mina klackar ekade mot golvet. 

   ”Har du en låt?” frågade Justin sedan. Jag vände blicken mot honom innan jag tänkte efter, fanns det en låt jag ville sjunga? Sedan slog det mig och jag log brett. 

 

 

Justins Perspektiv. 

Tillsammans med resten av mitt team och familj samlades vi framför scenen för att se Ariels sjungande. Hon hade inte velat berätta vilket låt hon valde utan hade istället berättat den direkt till Tay som genast hade nickat. Nyfiket korsade jag mina armar medan jag såg hur hon gick fram till stativet och satte fast mikrofonen. Hennes bröstkorg hävdes och sänktes när hon drog in ett djupt andetag, den otroligt distraherande blusen satt ännu en gång på hennes kropp. Dock försökte jag att inte låta den distrahera mig denna gång, lunchen hade varit pina nog. 

  ”Varför står Ariel där uppe?” hörde jag någon fråga bakom mig, jag vände mig om för att se alla med rynkade pannor. Tja, alla förutom Alfredo och Scooter då de redan visste de otroliga talangen Ariel besatt. 

   ”Vänta så får ni se” svarade jag roat och vände min blick mot scenen igen. Plötsligt fylldes konserthallen av en melodi, en melodi som jag endast svagt kände igen men kunde inte alls placera den. 

 

I Wanna Love You Forever by Jessica Simpson

 

   ”You set my soul at ease, chased darkness out of view

Left your desperate spell on me, say you feel it too

I know you do, I’ve got so much more to give

This can’t die, I yearn to live, pour yourself all over me

And I’ll cherish every drop here on my knees 

 

   I wanna love you forever, and this is all I’m asking of you 

10.000 lifetimes together, is that so much for you to do? 

Cause from the moment that I saw your face

And felt the fire in your sweet embrace, I swear I knew

I’m gonna love you forever

 

   My mind fails to understand, what my heart tells me to do

And I’d give up all I have just to be with you, and that would do

I’ve always been taught to win, and I never thought I’d fall

Be at the mercy of a man, I’ve never been 

Now I only want to be right where you are

 

  I wanna love you forever, and this is all I’m asking of you

(10.000 lifetimes together) Together, is that so much for you to do? 

Cause from the moment that I saw your face

And felt the fire in your sweet embrace, (I swear, I knew) I swear

(I’m gonna love you forever) I’m gonna love you forever, oh, oh, oh

 

   In my life I’ve learned that heaven never waits, no oh

Let’s take this now before it’s gone like yesterday, no oh

Cause when I’m with you there’s nowhere else

That I would wanna be, no

I’m breathing for the next second, I can feel you loving me...

I’m gonna love (I wanna love you forever)

 

  I wanna love you forever, and this is all I’m asking of you

(10.000 lifetimes together) Is that so much for you to do? 

Cause from the moment that I saw your face

And felt the fire in your sweet embrace (I swear I knew)

I’m gonna love you forever, hey

(I gonna love you forever) Everyday, everyday”

 

   Gåshuden täckte precis vartenda yta på min kropp medan ekningarna av Ariels röst fortfarande fyllde arenan. Herregud. Hon endast fortsatte att slå mig med häpnad varje gång hon ställde sig på scen eller framför micken i studion eller på scen i skolan. De höga, klara tonerna hon kunde få fram var magiska. När hon sedan öppnade ögonen för att kunna se på mig innan hon klämde i för att sjunga ‘I’m gonna love’ gjorde det endast ännu bättre. Andetaget hade fastnat i halsen på mig och kärleken hade svällt i mitt bröst likt en kaka i ugnen. 

   Applåder fyllde i nästan sekund konserthallen och jag fördes tillbaka till verkligheten. Genast hängde jag på applåderna och såg på Ariel som hade generat sänkt huvudet medan hon tog emot de stående ovationerna hon fick. 

   ”Att hon inte tillåter oss att göra henne till en artist det...” Scooter skakade på huvudet bredvid mig. Jag nickade instämmande. 

   ”En dag ska du se, en dag” insisterade jag dock och log mot Ariel vars ögon glittrade i extas och ren glädje. Även en blind man skulle se hur hemma hon hörde där uppe, med mick i handen och musik i bakgrunden. 

 

Musiken pumpades genom arenan och adrenalinet sjöd genom vartenda fiber och muskel i min kropp. Bakgrundsdansarna flög runt vid min sida och synk rörde vi oss till musiken medan jag klämde i från tårna för att få till de bästa tonerna jag kunde. Konserten löd nu mot sitt slut och fansen i arenan hade skrikit non-stop sedan jag satt min fot på scenen. Jag älskade dem verkligen mer än vad ord kunde beskriva. De var dem som fick mig att inte ge upp när kändisvärlden visade sitt fula ansikte, de fick mig att se ljuset och kämpa vidare. Det var för dem jag gjorde allt. 

   Jag sjöng de sista orden på ‘Baby’ innan arenan släcktes ner och fansen skrek högt, med ett leende på läpparna och kroppen dränkt i svett gick jag tillsammans med mina dansare av scenen. Fort blev jag attackerad av ‘bra jobbat’, uppmuntrande slag i ryggen och en vattenflaska. Snabbt skruvade jag av korken och drack allt på mindre än en minut, när jag sänkte flaskan bemöttes jag av Ariels korslagda armar och busiga leende. Genast slog jag ut i ett snett leende. 

   ”Fortfarande inte sugen?” frågade jag henne. Hon ryckte nonchalant på axlarna men hennes ögon avslöjade hur ivrig hon egentligen var efter att ha sett mig uppe på scen. 

   ”Du var magisk dock, precis som alla säger” sa hon sedan och tog de sista steget fram till mig. Jag log tacksamt och slängde min arm runt hennes axlar innan jag drog henne vid min sida och började gå mot omklädningsrummet. ”åh, men din svettiga kropp är inte lika magisk” utbrast hon och försökte komma ur mitt grepp, men jag endast spände armen och drog henne ännu närmre så jag kunde viska i hennes öra. 

   ”Det var inte vad du sa för några timmar sedan” genast hörde jag hur hon flämtade, roat såg jag hur hennes kinder blossade röda. Jag skrattade till innan jag snabbt kysste hennes kind och släppte taget innan jag gick in i omklädningsrummet där teamet redan var samlade.

 


 

ännu en låt framför av Ariel... personligen är detta en av mina favorit... bland flera hundra andra, heheheheh... men jag vet inte, det ligger en nostalgi i den. vet inte varför... men sak samma. vad tyckte ni om den? 

näst upp är Victoria's Secret Fashion Show! yeeeah, heheheh bara jag som har sett flera år ett x antal gånger? okej, bara jag... fattar. hahahaha, men vänta o se bara showen kommer skapa en del drama som senare kommer bubbla upp så se fram emot det! 

VAD TYCKS? BRA/DÅLIGT? KOMMENTERA, KOMMENTERA, KOMMENTERA! ♥ PUSS&KRAM. 

 

min fraga: bra hårspray? 

mitt svar: återigen en konstig fråga men detta är något som irriterar mig väldigt mycket... just nu har jag en hårspray från Wella som det är mening att det ska vara 'strong hold' på... men det är BULLS#&T! så om ni har någon att rekommendera som håller väldigt bra men samtidigt inte gör håret otroligt kletigt eller överdrivet stel så skriv det gärna i din kommentar. kram! 


Skriven av: Michelle

Jag älskar det :)

2014-03-10 @ 20:54:24
Skriven av: Anonym

Åååååhhh herregud va bra

2014-03-10 @ 20:58:32
Skriven av: Anonym

Så sjukt bra!
Längtar sjukt mycket till nästa!!:)

2014-03-10 @ 21:26:59
Skriven av: fanny

Lika bra som vanligt och din uppdatering äger verkligen!!!
Men vilken klass går du i? Hur gammal är du?

Svar: Tack så mycket! 😁 jag går i 2:an i gymnasiet så jag ska fylla 18. Kram!
Linn Halldin

2014-03-10 @ 21:28:06
Skriven av: Ylva

As braaaaa

Svar: vet inte för jag använder inte😕

2014-03-10 @ 21:36:16
Skriven av: Felicia (du vet hon ditt största fan)

Gosh! Ariel är så himla söt när hon är sådär pryd! Man känner igen sig lite ändå... xD

SVAR:
Jag kör på dem där rosa som finns på H&M (LoL) tycker dem funkar asbra! Måste bara använda rätt teknik ;)
Men annars har jag provat Bobby's, DEN är bra grejjer!

2014-03-10 @ 22:42:35
Skriven av: Anonym

DRAMA YESS! :)

2014-03-10 @ 23:19:18
Skriven av: Elin

Älskaade det, du är så sjukt grym, önskar jag kunde skriva lika bra som du!! Detta var nog ett av mina absolut favorit kapitel

2014-03-11 @ 09:18:06
Skriven av: Celebnovell

Precis lika bra som alltid.
Åh är sugen nu på att få höra varenda låt på din spotifylista. :P

Sv:Använder inte hårspray så tyvärr är inte jag den som kan komma med svar till din fråga. =/

Svar: Taaaack! 💗 hahahah, dock använder jag inte Spotify flitigt.. o spellistorna jag har är från typ 3 år tillbaka. Hehehe, kram!
Linn Halldin

2014-03-11 @ 16:59:42
URL: http://celebnovell.blogg.se/
Skriven av: olivia

Superbra kapitel som alltid! :)

2014-03-12 @ 19:40:41
Skriven av: Hej

Hur kan du vara så mega super duper duktig? 😳Jag döööör så bra du är❤️

2014-03-12 @ 20:26:17
Skriven av: Anonym

Såå bra så braa! :)

2014-03-12 @ 20:36:06
Skriven av: Emmy

Omg va bra!!!

Svar: Jag tycker att den hårsprayen jag använder är jättebra, den heter "PROFFS" tror jag.

2014-03-12 @ 20:58:44
Skriven av: Anonym

Meer!

2014-03-12 @ 22:21:48
Skriven av: Anonym

Superbra!

2014-03-12 @ 22:37:47
Skriven av: ifrah

skit bra:)

2014-03-12 @ 23:00:26
Skriven av: Rosanna

du är helt klart bäst!!!!! fortsätt de är jätte bra!

2014-03-13 @ 00:22:03
Skriven av: Sandra

Super bra!!!!!!!
Svar: asså min hårspray suger och jag behöver verkligen en ny, men mamma vill typ inte köpa något annat märke än de då det ska vara "EXTRA STRONG" men den suger.-.-

2014-03-13 @ 05:53:08
URL: http://www.justinnovell.webblogg.se
Skriven av: anonym

omg skit bra kapitel!!!
jag läntar redan!
jag älskar justin han är så snäll

2014-03-13 @ 11:09:31
Skriven av: Vicky

Åhhh lika bra som alltid! Du är otroligt begåvad och dina kapitlar är allllllltiiiiid så bra! Liksom hellllooo författare:) Men tyvärr så kan jag inte svara på din fråga då jag inte använder hårspray:/

2014-03-13 @ 17:24:50
Skriven av: Emelie

åhh jätte bra ! :)

2014-03-14 @ 07:38:05
URL: http://storiesaboutjustinb.bligg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback