"even If I try"

hallllaaaaa! skrev det i slutet av kapitel redan en gång men vill skriva det igen eftersom jag inte vet om ni alla läser det varje gång. o jag skulle verkligen vilja bli av med böckerna. XP 

i alla fall, om det är någon som är ett True Blood fan o vill ha hela bokserien så kan du köpa den av mig. skicka ett mail till [email protected] eller klicka på ikonen i headern för att komma direkt till ett brev. tack! 

sedan är jag just nu i Heron City, jag o päronen ska på bio. Need For Speed 3D FTW! whööp whööp! hahahahah.. i alla fall, men den börjar kl. 18 o är dryga 2h. vilket betyder att det är inte 100% säkert att det kommer ett kapitel ikväll eftersom jag inte har börjat på det än. 

PUSS&KRAM! 


Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback