"how many bottles?"

hola! så det kom inget kapitel igår... kom hem ungefär halv tio o då var jag helt slut samt hade en väldigt konstig huvudvärk. så ledsen för er som kanske satt o väntade på att något skulle komma o så kom det inget. ska försöka få upp det ikväll.. har dock en svacka, känner ingen större skriv lust. =/ 
 
men anledningen egentligen till varför jag skriver det här inlägget är för att jag ville dela en video med er.. såg den på min dashboard på Tumblr. jag älskar kvinnan som pratar o vad hon säger. får mig endast att älska Justin ännu mer, förstå vilken stark person han faktiskt är. jag skulle aldrig kunna göra det han gör, jag bryr mig alldeles för mkt om vad andra tkr för mitt eget bästa o skulle troligtvis bryta ihop. men han stannar stark o fortsätter leverera! i alla fall, här är den. 
 
 


Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback