"I'm head over heels"

halloj...! jag har bestämt mig. o vad jag har bestämt mig för är för att ta en bloggpaus, i alla fall fram till sommarlovet. då kommer förhoppningsvis inspirationen tillbaka o tiden. 
 
vill bara säga ett OTROLIGT MEGA TACK för alla uppmuntrande o stöttande kommenterar ni lämnat. tack för det! men som sagt så kommer jag ta en bloggpaus nu fram till skolavslutningen, har alldeles för mkt fram tills dess för att hinna med att uppdatera oxå. 
 
TACK FÖR ALLT! PUSS&KRAM. ♥ ps. oavsett om jag fortsätter att blogga eller inte så kommer sidan fortfarande finnas kvar, det lovar jag! ds. 

Skriven av: Anonym

:( :( :( :( :(

2014-05-18 @ 14:08:26
Skriven av: Oline

När är din skolavslutning då? <3

Svar: 11:e juni. 💗
Linn Halldin

2014-05-18 @ 20:52:11
Skriven av: Julia

Hej,du har den bästa bloggen jag någonsin läst,och tro mig.. jag har läst många haha.
Men jag tycker att det är bra att du tar en bloggpaus för att jag har läst andra som skriver noveller och man märker jätte väl när dom får slut på insperation.
Även om du brukar skriva att du inte har någon insperation så märks verkligen inte det i dina noveller för du lägger ner så mycket tid på att det ska bli bra och du bryr dig om dina läsare! Jag hoppas verkligen att du får tillbaka din insperation för om du skulle lägga ner den här bloggen så skulle jag bli jätte ledsen för dina noveller har verkligen något speciellt! Du utvecklar dina texter och skriver så att man verkligen förstår och kan leva sig in i novellen,det är det inte många som har! Jag tycker verkligen att du förkänar flera läsare för dina noveller är underbara! Jag tror inte jag bara pratar för mig själv utan för alla som läser din novell! Du är verkligen bäst Linn,fortsätt med det du gör! ❤️

2014-05-18 @ 22:52:41
Skriven av: Melinda

Jag kommer verkligen sakna dina noveller om du slutar, men gör som känns bäst för dig! Bra att du tar en paus så hoppas vi att din inspiration kommer tillbaka. Tack så otroligt mycket för att du har kvar bloggen om du slutar, så kan man läsa dina noveller igen, för dem är som Julia skrev, helt underbara. Man lever sig verkligen in i dem. Jag vet inte hur de är med alla andra, men jag märker inte av att din inspiration är borta. Dessutom behöver man inte uppdatera så ofta. Tro på dig själv, för du e sååå sjukt duktig!!!!! 👌❤

2014-05-19 @ 10:02:04
Skriven av: Sandra

Du är/har varit en av bästa bloggerskorna och har en av dom bästa bloggarna. Och jag har läst över 40 stycken, men nu läser jag bara 3-4 stycken och din är en av dom bara för att du är så jävla bra. Så jag hoppas du kommer tillbaka med massa inspiration och skrivlust och börjar skriva. Men självklart ska du ju ha ett riktigt bra sommarlov också. Du är AS BRA, glöm inte det! <3

2014-05-19 @ 11:47:38
Skriven av: Elin

Ta din tid o börja blogga igen när du känner inspirationen och lusten till att börja igen för du ska ju nt behöva känna någon press o så... Kommer sakna dina underbara kapitel hur sjuukt mkt som helst men som sagt, ta din tid o känn ingen press eller stress till att behöva börja skriva igen... Vi alla kommer att sakna dig <3

Svar: gud vad gullig du är! 😍 tack så mycket! till dig o till er alla. tack. kram! 💖
Linn Halldin

2014-05-19 @ 20:03:52
Skriven av: Anonym

Åhjh hoppas det kommer gå bra för dig tills skolansavslutning 🙏 kommer sakna dig 👌💓

2014-05-23 @ 22:17:48
Skriven av: Wilma

Men Quinnaaaaaaaaaaaa, Don't leave me!
*Deppar ihop för pausen*
Jag läser knappt någon annan blogg än din, för du är världs bäst!
Vad ska jag göra nu när du försvinner? :(
Jag vet ingen annan blogg att lägga tid på :'(

2014-05-31 @ 17:21:32

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback