2 Worlds 1 Reality - Kapitel 35

"nästa är "Favorite Duet Partners" sa Justin i mitt öra och jag kände hur nervositeten växte inom mig igen. 
Jag grep återigen tag i hans hand och kramade den hårt, uppe på scenen började de ropa upp vilka som var nominerade och det pirrade till i magen när jag hörde våra namn. 
"och vinnarna för "Favorite Duet Partners" är..."

 

 


 

"...Melody Gold och Justin Bieber" ropade de ut i micken och jag studsade direkt upp ur mitt säte. Justin ställde sig lika fort upp och jag slängde mig i hans famn. Han slog armarna om mig och kramade hårt tillbaka, jag släppte sedan taget för att ge Paige en kram innan vi gick mot scenen.

Vi fick en varsin blimp och vi gjorde något gemensamt tack, sedan kom Will Smith som hade varit kvällens värd fram till oss. Han gratulerade oss varmt.

”så ingen kärleksaction mellan duetten?” frågade han och blinkade med ena ögat.

”nej då, we’re best buddies” sa jag och la armen om Justins axel. ”right, Justin?”

”absolut” svarade han med ett leende.

”yeah, anyway. Men som ni båda vet så är detta award lite speciellt eftersom vi slimar kändisar” sa Will med ett leende, Justin och jag nickade.

”så vi tänkte nu ta ut den hemliga kändisen som har röstats fram av fansen som ska bli slimad” fortsatte han och skickade roade blickar på oss.

”oh, vem är det?” frågade Justin glatt, men jag hade redan fattat. Snabbt som blixten tog jag ner armen från Justins axlar och hann pressa mitt ansikte mot hans bröst innan Will skriker.

”IT’S YOU” och scenen exploderar med grönt slime.

Strålarna kom så hårt att det var svårt att stå still, Justin tryckte ner sitt ansikte mot min hals för att skydda sig mot slimet och Will som hade tagit tag oss vinglade när strålarna träffade oss.

Tillslut tog det slut och jag släppte taget om Justin, även fast jag hade tryckte mitt ansikte mot hans bröst hade jag ändå lyckats få en massa slime i ansiktet.

Jag såg upp på Justin och skrattade, hela hans ansikte, hår, kläder, allt var täckt av den gröna sörjan.

 

"IT'S YOU"


”skratta lagom, du ser inte mycket bättre ut” sa han roat och jag slutade tvärt skratta.

Jag såg sedan ut mot publiken och på fansen som stått närmast scenen som också var täckta av slimet, jag skrattade och försökte torka mig i ansikte men det var omöjligt då det inte fanns en ända ren fläck på min kropp. Halkande och fumlande kom vi av scenen och möttes av vårt crew som skrattade och applåderade. Jag log mot dem och vred sedan en bit av mitt hår och det forsade ner på golvet likt vatten.

 

*

 

”har jag kvar slime i örat?” frågade jag Justin, han vände huvudet mot mig och skrattade.

”jepp” svarade han och fortsatte sedan skölja ur sitt hår.

Jag stönade. ”förra året hände samma sak och slimet stannade i mitt öra i en hel vecka, en hel vecka!” sa jag och Justin skrattade igen.

Jag gick ifrån den lilla duschhörnan i rummet och gick bort till min väska, tydligen så visste hela vårt crew att vi skulle bli slimade och då packat ner extra kläder. Lagom road hade jag blivit över det faktumet, men jag hade fått min revange. Jag skrattade återigen när bilden av Maggies fasansfulla ansiktsuttryck kom upp i mitt huvud när jag hade gett henne en stor, slimig kram.

 

 

Jag drog ner dragkedjan på min blöta och kläggiga klänning, drog av de tunna axelbanden från min axlar och lät sedan klänningen falla till marken. Jag klev ur den och ställde mina nakna fötter på det kalla kakelgolvet, jag tittade ner på högen som var min klänning. Jag tog sedan tag i högen och la den i ett utav handfaten, jag satte på kranen och lät vattnet blöta ner klänningen ännu mer och förhoppningsvis ta med sig slime.

 

 

Jag kände över hela huvudet med handen och kände inget kläggigt så jag stängde av vattnet och satte upp munstycket på sin plats igen. Jag drog av mig jackan och t-shirten och la dem på det vita, duschgolvet.

Jag tog sedan tag i handduken som låg på stolen bredvid och la den över huvudet och torkade håret.

Jag sprutade sedan vatten över kläderna på golvet och jag såg hur det gröna slimet blandade sig med vattnet och åkte sedan ner i avloppet.

Jag rätade sedan på ryggen och såg ner på mina nu gröna byxor, jag öppnade väskan som stod bredvid handduken. Jag drog fram ett par svarta adidas byxor, jag drog med lite slit av mig jeansen och slängde den på jackan och t-shirten. Jag klev sedan i mina mjukisbyxor och log glatt över min slime fria kropp. Jag vände mig om för att se hur det gick för Melody, jag fann henne vid handfaten.

Jag kände hur mina ögon spärrades upp av synen, hon stod och sköljde sin klänning under vattenkranens stråle iklädd endast sina spetstrosor och bh. Jag bet mig i läppen och granskade henne från topp till tå. Shit, hon är snygg!

Jag gick med långsamma steg bort mot henne, jag kom upp bakom henne och kysste hennes axel.

Hon vred lite på huvudet men gjorde inga protester eller motstånd, jag drog bort hennes hår från hennes hals och kysste mjukt hennes hud.

Hon tiltade huvudet åt andra hållet och jag la mina armar runt hennes mage, jag vandrade upp till hennes käkben och ner över halsen igen. Mina händer gled över hennes mage och upp mot hennes bröst. Hon vred sitt huvud mot mig och våra läppar möttes, jag kysste ivrigt hennes läppar och hon vände på sig i mitt grepp och pressade sin perfekta kropp mot min.

Hon avslutade kyssen och lutade sin panna mot min, jag såg besviket på henne och jag såg hur det ryckte i hennes mungipor som inte ville dra ut sig till ett leende.

”ikväll” viskade hon sedan tyst. ”vi föreslår att de vuxna kan ta en drink i baren och då smiter jag över” fortsatte hon och jag log större vid varje ord hon yttrade.

”ikväll” instämde jag och lät mina händer glida över hennes rygg och över hennes rumpa innan jag gick bort till min väska. En låg suck slapp ur Melodys mun och jag log snett.

 

*

 






”vi går ner till baren en stund då” sa Maggie som hade kommit och knackat på.

”visst” svarade vi frånvarande och skrattade högt åt filmen som rullade på tv.

”var inte för högljudda bara, Justin sover så snälla väck honom inte” sa Maggie och vi gjorde ett ljud som hon tog som ett ”okej” och stängde sedan dörren. Jag ryckte direkt mitt huvud mot dörren, hoppade över soffryggen och sprang fram till dörren. Jag tittade ut genom det lilla nyckelhålet och såg hur de vuxna samlades där ute för att sedan gemensamt ta sig bort till hissarna som skulle ta dem ner till lobbyn och bort från den här våningen.

”I rock, I rock on!” sjöng jag och gjorde en liten seger dans, Paige skrattade roat i soffan åt mig.

”men är det verkligen okej om jag går och hänger med Justin en stund?” frågade jag för säkert tusende gången, men jag fick dåligt samvete för att jag lämnade henne såhär.

”ja, har jag ju sagt!” sa hon och la sig tillrätta i soffan. ”jag ska titta på ”Remember Me” som jag vet att du inte gillar så jag tar tillfället i akt när du är borta” sa hon och jag rös när hon nämnde filmen.

Jag vet inte vad det var med den, men jag hade en enormt negativ inställning till den.

”okej” sa jag och log mot henne, jag öppnade dörren och gick sedan bort de få dörrarna till Justins rum. Jag knackade en gång men hann inte knacka fler för ens dörren öppnades och Justins arm grep tag i min och slet mig in.

”hey sexy” sa han efter att ha stängt dörren och sedan mjukt men bestämt tryckte upp mig mot den. Hans varma kropp pressades mot mig och jag log nöjt, tack gode gud för spriten.




 

hahahhaha, SLIME! har fortfarande inte kunnat se KCA o e lite sur för det.
KCA har alltid varit mitt favorit award o ofc Teen Choice Awards. ;)
vad tycks? kommentera! ♥

Skriven av: Ebba

Omg!! Vad kommer hända där.........? :D meeeeeer!!

2012-04-12 @ 23:44:15
URL: http://belibersmile.blogg.se/
Skriven av: Johanna

GRYMT BRA! ÅHHH DÖR SÅ GRYMT BRA!! :D:d

2012-04-13 @ 00:17:38
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Skriven av: Emelie

Haha slime, men jag håller med Ebba. Vad kommer hända där inne då ;D

Skriv mer nu din mupp, puss på dig med <3

2012-04-13 @ 00:24:57
URL: http://justtwitter.blogg.se/
Skriven av: Anonym

Du kan kolla på det imorgon 15:00 på nickelodeon. Jag tror det skulle gå där då, det kommer i alla fall upp reklam där om att det är på lördag 15:00. :)

Superbra kapitel! :)

2012-04-13 @ 17:55:15
Skriven av: hannah

asså, paige är ju där. hoppas hon har högt ljud på tv:n... :P

2012-04-13 @ 19:04:01

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback