2 Worlds 1 Reality - Kapitel 40

”runt två har jag för mig Scooter sa” svarade jag, hon nickade svagt och jag såg in i hennes ögon.

Jag lät blicken svepa över hennes käkben och mun för att sedan se på hennes näsa igen.

Nu såg den precis ut som den har gjort sedan jag sett Melody sedan första gången, jag vände bort huvudet från henne och skakade på huvudet åt mig själv.

Just face it, you are turning nuts…




Otåligt suckade jag och hasade ner ännu mer i den djupa soffan, väntan på att komma fram till nästa land var det tråkigaste med att vara på turné.

Hela resan bestod i stort sett av väntan, man väntade på att scenen ska byggas, på att alla kläder skulle komma på plats, på att de skulle ställa in mickarna ordentligt.

Allt gjorde mig otroligt uttråkad, nu mer än någonsin. Och tillsammans med att uttråka kom, kom även den busiga djävulen inom mig fram och jag log snett.

Paige kunde jag inte jävlas med, hon gick inte på något nu förtiden och Ryan och Chaz känner jag inte så bra ännu.

Det får bli Justin som blir mitt offer, tänkte jag och ett stort leende spred sig på mina läppar och ett litet fnitter slank ur min mun.

”vart är Justin?” frågade jag Ryan och Chaz som satt vid bordet och spelade kort.

”han sover fortfarande” svarade Ryan frånvarande och såg på sina kort igen, jag nickade och gick ifrån dem och bort mot Justins rum. Jag fann honom liggandes på mage med armarna över huvudet, han hade bar överkropp då han sov i endast kalsonger.

 

 

Jag flinade återigen innan jag tog mig om hakan och funderade. Vad ska jag hitta på?

Jag stod och grubblade en stund innan det plingade till i mitt huvud och mitt leende spred sig från öra till öra. It’s perfect!

På tysta fötter gick jag fram till sängkanten och klev försiktigt upp på madrassen, jag kröp långsamt fram mot honom. Jag stelnade till när han rörde på sig i sömnen och suckade, jag satte mig bredvid honom och sträckte sakta fram handen mot hans rygg.

Min fingertoppar var några centimeter från hans hud och jag kämpade nu för att inte skratta.

Jag samlade mig för att inte förstöra allt, jag lät mina fingrar krypa över hans hud. Från svanken och upp mot hans skulderblad, jag väntade förväntansfullt på att hans reaktion och mycket riktigt flippade Justin ur totalt. Han skrek till och spratt till så häftigt att han ramlade ur sängen, krampaktigt tog jag mig om magen och skrattade högt. Jag rullade runt och skrattade ner i hans madrass, tårarna rann längst mina kinder och jag hörde hur Justin muttrade nere på golvet.

”o-m-g” pressade jag fram mellan skratten. Justin ställde sig upp från golvet och såg surt på mig, jag avbröt mig en sekund från att skratta och såg på honom innan jag återigen skrattade.

”det tyckte du var roligt va?” frågade han, jag skrattade som svar.

Justin stampade ut ur rummet och jag såg förvånat mot dörren där han hade försvunnit. Vart ska han?

Jag satte mig upp i sängen och rynkade pannan.

”payback is a bitch” hörde jag Justins röst säga innan han kom inom synhåll med ett triumferande ansiktsuttryck och i hans högra hand hade han en kaviar tub höjd.

”åh nej! Åh nej!” sa jag och höjde händerna samtidigt som jag kravlade mig bakåt i sängen.

Justin började gå mot sängkanten och log större för varje steg, jag stötte tillslut emot sänggaveln på sängen och såg förskräckt på Justin när jag inte kom längre bort från honom.

Han log bara ännu lömskare när han såg att det inte fanns någon väg att ta mig ur detta, han stod nu på knä framför mig och såg ner på mig.

”hey, I love you babe” sa jag ynkligt.

”I know, love” kontrade han och hans blick mjuknade, jag tog mig försiktigt upp på knä så våra ansikten kom i jämnhöjd. Jag såg in i hans ögon och strök med fingertopparna över hans kind.

”but that is not enough” mina ögon spärrades upp innan jag fick massa kaviar kletat i ansiktet.

Jag föll ner i madrassen för att få bort mitt ansikte från Justins hand, snabbt satte han sig på mig och tryckte på tuben så det kom en rännil av kaviar ner på mig.

Jag satte händerna för ansiktet så en stor hög av det äckliga pålägget samlades i mina handflator.

Han slutade tillslut att trycka och la nöjt tuben bredvid på madrassen, jag tog sakta bort händerna och såg upp på honom. Jag la ihop händerna för att smeta ihop kaviarn innan jag snabbt satte händerna på Justins bröst. Två kletiga handavtryck lämnades kvar och jag log nu också nöjt.

”men titta vad fint” sa jag och flinade. Justin såg ner på sitt bröst innan han skrattade och skakade på huvudet. Jag drog sedan ner hans ansikte mot mitt för att sedan gnugga min ena kind mot hans, jag skrattade smått när kaviaren smetades mot hans kind. Han lyfte huvudet en bit från mitt och såg ner på mig.

”du är knäpp, det vet du va?” frågade han mig och jag flinade.

”jag är galningarnas drottning” svarade jag och han skrattade. Han böjde sig sedan ner igen och kysste mina läppar, jag la armen runt hans nacke och tryckte honom närmre.

Hans tugga svepte över mina läppar och jag öppnade munnen för att leka med hans tunga.

Jag glömde för tillfället bort allt om att vi befann oss i bussen och att Scooter eller Maggie kunde komma in eller att vi inte var tillåtna att umgås såhär.

Jag pressade honom närmre och kände nästan hans hjärtslag mot bröstet, hans händer hade vandrat in under min tröja och mina fingertoppar smekte upp och ner längst hans rygg.

En hög harkling fick oss att stelna till i våra rörelser och paniken spred sig hastigt i hela min kropp.

 

Tumblr_lpdrpxnkzn1qzq5nno1_500_large

 


kort, kort. jag vet, men det fick bli ett mellankapitel.

vem tror ni att det är? kommentera! ♥

jag har en annan fråga till er, statistiken börjat sjunka lite. vilket gör mig ledsen.
varför!? är min fråga, skriver jag dåligt, e novellen tråkig, e uppdateringen kass.

jag försöker verkligen uppdatera så gott jag kan, lovar! :( puss på er.


Skriven av: Ebba

Hahahahahhahahaahahhahahahhahahh!! Omg!! Vem är det?! Meeeeeeeer!!

2012-04-22 @ 01:37:38
URL: http://belibersmile.blogg.se/
Skriven av: Felicia

HAHAHAHAH!

Nu kommer deras förhållande avslöjas! Det är antingen Scooter eller Maggie eller någon annan i crewet!



Det där med statistiken-

Förstår inte varför! Du skriver ju så himla bra, men det är ju tråkigt, fast folk kanske ehm ja...

NEJ! Det finns ingen ursäkt bra nog för att INTE läsa din novell...

möjligtvis att man inte har internet... men annars..?

PUSS!

2012-04-22 @ 01:40:06
URL: http://storiesbyyme.blogg.se/
Skriven av: Alexandra!

Din novell är skit bra!!! meerrraaa! :D

2012-04-22 @ 01:55:50
Skriven av: Erica

Du skriver perfekt!! Jag hoppas att de är typ Kenny HAHAHAHA

2012-04-22 @ 02:35:28
URL: http://ericananny.blogg.se/
Skriven av: Hanna

hihihihihihihihihihihhihihihihihihihihihiihihihihihihihihih kaaaaaaaaaaaaaaaviar! <3

2012-04-22 @ 11:06:01
Skriven av: Anonym

jag tycker absolut inte att något är dåligt, besöker bloggen flera gånger om dagen bara för och kolla efter uppdatering :D

2012-04-22 @ 12:41:41
Skriven av: Annie

Jag tycker din novellblogg är jättebra! :)

2012-04-22 @ 12:53:28
Skriven av: mickis.

mer mer mer mer.

älskar din blogg såååååååhääääääär mycket.

2012-04-22 @ 15:13:10
Skriven av: Anonym

ååååhhh, vad duktig du är! har läst hela novellen idag, och älskar den!



tycker det är jättekul när det är lite humor och sånt, du är grym! :D

2012-04-22 @ 15:52:58
URL: http://myjustindrewbieberstory.blogg.se/
Skriven av: Hannah

hahhaha, awkward... :P

2012-04-22 @ 19:23:40
Skriven av: Alexandra

det ända som saknas är bättre uppdatering, annars vet du att vi trogna läsare kikar in här titt som tätt :) kram

2012-04-22 @ 20:25:08
URL: http://nnovels.blogg.se/
Skriven av: madde

tjenare limpan!^^)

de KAN inte bero på att du skruver dåigt, omöjligt!!!!

för dina noveller är obeskrivligt bra!!!

love:D♥

2012-04-22 @ 20:29:21
Skriven av: Anonym

Du skriver super duper bra, tro aldrig något annat! Det känns som att det inte händer jättemycket i novellen just nu + att uppdateringen har varit bättre och det gör att det kanske känns lite långtråkigt. Men jag skulle ALDRIG sluta läsa, för dina noveller är underbara!! Ser verkligen fram emot att läsa mer om Stella/Melody och JB samt dina kommande noveller såklart. Även om jag inte kommenterar varje kapitel så ska du veta att jag går in på din blogg MÅNGA gånger per dag bara för att jag med spänning väntar på nästa kapitel :)

2012-04-22 @ 21:19:42

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback