"I let her drive, she is my guide"

mikaela om 2 Worlds 1 Reality - Kapitel 34:
jag älskade det men märker ingen från tex deras skola att det är paige för du hon ändrar sig inte:) bara undrar

hahahahah, omg! det hade jag inte ens tänkt på! :)
wow, smart girl. ehm... jag vet inte om jag vill förvirra alla genom att göra Paige
annorlunda oxå. vi kan istället utgå från att alla har ett blint öga när det
gäller Paige, okej? :) awesome!

nästa kapitel ska jag försöka få upp ikväll.

Skriven av: Sandra

Äsch då, skit i de. Jag brukar också glömma saker ibland..okej, inte ibland då.. ganska ofta. Men jag tror ingen märker det HAHA xddddd Jag tänkte iallafall inte på att..ja, det mikaela skrev som kommentar :)



Kapitel 34 var iaf GRYYYMT BRA :DD

2012-04-12 @ 22:46:25
URL: http://justinsmexybieber.blogg.se/

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback