"kiss me like you wanna be loved"

idag ska jag träffa en vän så jag är väldigt osäker på om det kommer ett kapitel ikväll..
jag kanske skriver lite på mobilen o så kommer det imorgon istället. =) 
men håll utskik fellas! så fortsätt ge åsikter om förra kapitlet som ligger nedan. ↓↓
 
 
älskar din novell! hittade den nyss av en novellogg som länkade dig :) 

men en fråga bara dricker du? eller gjorde du de på nyår? vet att du är 16 och säkert är gammal nog och allt men undrade bara :) dömer inte....:)
 
 
svar: aw, tack så mycket! betyder jätte mycket att höra. ♥ hahahahah, nej det gör jag inte. jag ä inte riktigt in i hela supa-sig-full-o-inte-komma-ihåg-kvällen grejen. dem vännerna jag var med på nyår drack inte. vi åt middag o hade det mysigt istället. =) hhahah, det var snällt utav dig att inte döma. =P 
 
puss&kram. 
 


Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback